• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در خصوص حماسه ۹ دی

  • کد خبر : 4910
  • 09 دی 1395 - 15:18
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در خصوص حماسه ۹ دی

بسم الله الرحمن الرحیم وَ َلأَوْضَعُوا خِلالَکُمْ یبْغُونَکُمُ الْفِتْنَهُ (توبه / ۴۷)؛ و در میان شما به سرعت فتنه ‌انگیزی ( و ایجاد تفرقه و نفاق ) می ‌کردند «(خداوند) به مسلمانان اخطار می ‌کند که مراقب باشید افرادی ضعیف‌ الایمان در گوشه و کنار جمعیت شما وجود دارند که زود تحت تأثیر این گروه منافق […]

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ َلأَوْضَعُوا خِلالَکُمْ یبْغُونَکُمُ الْفِتْنَهُ (توبه / ۴۷)؛ و در میان شما به سرعت فتنه ‌انگیزی ( و ایجاد تفرقه و نفاق ) می ‌کردند

«(خداوند) به مسلمانان اخطار می ‌کند که مراقب باشید افرادی ضعیف‌ الایمان در گوشه و کنار جمعیت شما وجود دارند که زود تحت تأثیر این گروه منافق قرار می ‌گیرند»

 

مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد

مقام معظم رهبری

 

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی نُه دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه نُه دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

دستاورد حضور حماسی ملت ایران در نُه دی  ماه سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان  ارتقا بخشید و  به جهانیان اثبات کرد مردم و  نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت و احد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند.

نکته قابل توجه آن است که دوستان و دلسوزان انقلاب فراموش نکنند که نُه دی یک جشن ملی است و متعلق به یک حزب و جناح خاص نیست و قطعا همه ی مردم چه اصلاح طلب و چه اصولگرا و همه ی کسانی که دل در گرو انقلاب و ایران اسلامی داشتند در آن نقش داشتند چه بسا کسانی که تا قبل از نُه دی جز معترضان بودند اما با دیدن حوادث عاشورا و شنیدن بیانات دلسوزان نظام به این سمت آمدند و سعی کردند عملکرد گذشته ی خود را جبران کنند، پس یادمان باشدکه برای حفظ کیان نظام و انقلاب و ولایت مطلقه ی فقیه همه شرکت داشتند، در یوم الله نُه دی همه آمده بودند!  نُه دی یعنی پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد .

در پایان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد به نوبه خود بزرگداشت یوم الله  نُه دی را به ملت ایران و رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله) و جامعه دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض می نماید.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.