• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
26

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در رابطه با نقض عهد آمریکا در برجام

  • کد خبر : 4753
  • 29 آذر 1395 - 12:42
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در رابطه با نقض عهد آمریکا در برجام

بسم تعالی وَ لَنْ تَرْضی‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصاری‏ حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ امام خامنه ای : به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ی نقد که میدهد اعتماد نکنید، چون وقتی خرش از پل گذشت، برمیگردد و به ریش شما میخندد! اینقدر اینها وقیحند. چند روزیست که از تمدید تحریم […]

بسم تعالی
وَ لَنْ تَرْضی‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصاری‏ حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ
امام خامنه ای : به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ی نقد که میدهد اعتماد نکنید، چون وقتی خرش از پل گذشت، برمیگردد و به ریش شما میخندد! اینقدر اینها وقیحند.
چند روزیست که از تمدید تحریم های کنگره آمریکا – که حتی یک مخالف هم نداشت – علیه جمهوری اسلامی ایران میگذرد و این به منزله نقض برجام و خلاف اهداف برجام است. آقای روحانی بعد از توافقنامه برجام گفت: در روز اجرای برجام تمام تحریم ها ، حتی تحریم های تسلیحاتی و موشکی هم لغو خواهد شد. تمام تحریم های مالی، بانکی و اقتصادی به طور کامل لغو خواهد شد و نه تعلیق. آقای ظریف و صالحی و دیگران هم در تریبون های تحت اختیار، بر طبل لغو همه تحریم ها کوفتند. اینک که از تمدید تحریم کنگره آمریکا میگذرد که آشکار ترین مورد نقض برجام است، نه خبر از قهرمان دیپلماسی هست و نه دیگرانی که توهم برد- برد داشتند. آقای روحانی الان شما نیک متوجه شدید که خوشبینی و بدبینی در دنیای سیاست معنا دارد. الان شما کاملا “من به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم” را لمس کردید. پس چرا در مقابل این بد عهدی آمریکا سکوت میکنید؟ آن زمانی که می بایست دقت میکردید عجله کردید و زمانی که باید پاسخ متقابل بدهید، سکوت میکنید.
آقای روحانی ما اعضای تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی از جهت ” المومن مرءات المومن” لازم دانستیم نکاتی را به شما تذکر دهیم. اول این که دولت باید جواب تمام این بد عهدی ها را بدهد و این سکوت زجر آور که در خور ملت بزرگ ایران نیست را پایان بدهد ثانیا دولت نباید دیگر به غرب اعتماد کند، در غیر این صورت بر همین منوال سیلی بد عهدی آنها را خواهد خورد ثالثا اگر اینک شما عجله نکنید دشمن گام های بعدی را خواهد برداشت. آقای روحانی رهبری معظم انقلاب در چندین سخنرانی خود بار ها تکرار کرده اند که در کلیات مذاکرات و چهار چوب ها وارد میشوند و لی شما به جای پاسخگویی فرار رو به جلو میکنید و در سخنرانی خود در بین دانشجویان در روز ۱۶آذر در دانشگاه تهران فرمودید ما قدمی در مذاکرات بر نداشتیم مگر اینکه با رهبر انقلاب مشورت کردیم اما همان رهبری انقلاب که شما میفرمایید از سال ۹۲کرارا اشاره داشتند که من به مذاکره با امریکا خوشبین نیستم؛ گول لبخند او را نخورید به وعده نسیه آمریکا اعتماد نکنید اینقدر آمریکایی ها وقیح اند چرا ان موقع به مشورت های ایشان عمل نکردید!! در پایان ما از شما میخواهیم که ارزش نگرانی ما را درک کنید چون نمیخواهیم  نام شما مانند سلسه  قاجار در تاریخ ثبت بشود.
والسلام

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.