• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14
طاهری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:

برنامه ۱۶ آذر صادقی در دانشگاه شیراز یک شوی رسانه‌ای بود/ اجازه نمی‌دهیم دانشگاه جولانگاه برخی جریان‌های سیاسی شود

  • کد خبر : 4654
  • 21 آذر 1395 - 18:52
برنامه ۱۶ آذر صادقی در دانشگاه شیراز یک شوی رسانه‌ای بود/ اجازه نمی‌دهیم دانشگاه جولانگاه برخی جریان‌های سیاسی شود

محمد طاهری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص حضور محمود صادقی، نماینده مجلس روز گذشته در این دانشگاه گفت: متاسفانه در بدنه مدیریتی دانشگاه شیراز افرادی حضور دارند که وجه غالب شان سیاست زدگی است و با جریانات سیاسی بیرون دانشگاه، بده بستان های فراوانی دارند […]

محمد طاهری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص حضور محمود صادقی، نماینده مجلس روز گذشته در این دانشگاه گفت: متاسفانه در بدنه مدیریتی دانشگاه شیراز افرادی حضور دارند که وجه غالب شان سیاست زدگی است و با جریانات سیاسی بیرون دانشگاه، بده بستان های فراوانی دارند که این خود باعث هزینه های زیادی از جمله قضیه علی مطهری، برای دانشگاه شده است.

 

وی افزود: از طرفی آن نهادهایی که توقع می رود حضور جدی و انقلابی در تصمیم سازی های کلان داشته باشند نیز متاسفانه در خوش بینانه ترین حالت ممکن، درک صحیحی از اوضاع سیاسی کشور ندارند. حضور محمود صادقی در شرایطی که به خاطر بیان اتهامات واهی به ارکان مهم حکومتی، تیتر یک رسانه های بیگانه است آن هم در روز دانشجو آن هم در دانشگاه پر التهاب شیراز هیچ گونه توجیهی نداشت. ما خود همواره از شنیدن صداهای مختلف در دانشگاه استقبال کرده ایم و آن را موجب پیشرفت و عمق پیدا کردن آگاهی های سیاسی می دانیم. اما حضور برخی چهره ها که وجه علمی و انتقادی ندارند و صرفا با جنجال رسانه ای می‌خواهند به اسم و رسمی برسند را در دانشگاه و در ایام خاصی مثل روز دانشجو مضر می دانیم و آن را نه تنها مفید برای آگاهی سیاسی نمی دانیم بلکه نتیجه اش را ترویج ادبیات بی اخلاقی و ترویج ادبیات غیر علمی و ژورنالیستی می دانیم.

 

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: این موارد را با مسئولین در میان گذاشتیم اما با استدلال های ساده و غیر منطقی روبه رو شدیم. برنامه ۱۶ آذر آقای صادقی همان طور که پیش بینی می شد یک شوی رسانه ای بود که ایشان از هر ترفندی برای عرض اندام استفاده کردند تا جایی که با تعابیر زشت و سخیف، رییس قوه قضاییه را خطاب و با تعابیری مثل “میر ما” و ” سید ما” حمایت خود را از سران فتنه اعلام کردند. این در حالی ست که برخی از محکومین فتنه نیز در این جلسه حاضر بودند. عده ای در این سال پرالتهاب انتخابات می خواهند دانشگاه را جولانگاه جریانات سیاسی خاص نمایند.

 

طاهری اضافه کرد: از همین جا به همه مسئولان و جریانات سیاسی اعلام می کنیم که اگر بار دیگر خط قرمزهای حاکمیت بخواهد سلب شود و دانشگاه با حضور شخصیت های دست چندم غوسالار نامطمئن، تهدید شود دانشجویان انقلابی اقدامات مقتضی را انجام خواهند داد و دود این موضوع در وهله اول حتما در چشم مسئولانی می رود که به دانشگاه چشم طمع منفعتی دارند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.