• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

برخی آیت الله ها که از فرزند مفسد خود حمایت می کنند از زندگی آیت الله خزعلی درس بگیرند

  • کد خبر : 587
  • 26 شهریور 1394 - 16:07
برخی آیت الله ها که از فرزند مفسد خود حمایت می کنند از زندگی آیت الله خزعلی درس بگیرند

میکائیل دیانی قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‎های سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به فوت آیت الله خزعلی گفت: باخبر شدیم آیت الله خزعلی که تمام عمر خود را برای یاری رساندن به امام و رهبری گذراندند پس از ساعت ها مبارزه با بیماری دار فانی […]

میکائیل دیانی قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‎های سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به فوت آیت الله خزعلی گفت: باخبر شدیم آیت الله خزعلی که تمام عمر خود را برای یاری رساندن به امام و رهبری گذراندند پس از ساعت ها مبارزه با بیماری دار فانی را وداع گفتند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم تاریخ زندگی آیت الله خزعلی را ورق بزنیم هیچ لکه سیاهی را نمی یابیم. ایشان کسی بودند که تمام عمر خود را برای انقلاب دادند و حتی حاضر نشدند به خاطر فرزند خود که خطاکار بود، از اصول اصلی اسلام فاصله بگیرند.

قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‎های سراسر کشور ترجیح اسلام و مبانی انقلابی به نسبت های خویشاوندی را یکی از روحیات اصلی آیت الله خزعلی دانست و اظهار داشت: این امر می تواند سند هویت شخصیت بزرگوار این فرد باشد. مرور عملکردهای سیاسی ایشان در برهه های مختلف هم چون وقایع ۷۸ و ۸۸ می تواند برای کسانی که امروز دچار دوگانگی خانوادگی شده اند درس آموز باشد.

وی افزود: برخی از آیت الله ها امروز خانواده خطاکارشان را برمبنای اصلی انقلاب ترجیح می دهند و آیت الله خزعلی می تواند به عنوان الگوی تمام عیاری برای افرادی که نتوانستند مدیریت زندگی داشته باشند، قرار بگیرد.

دیانی با بیان اینکه برخی از آیت الله ها از سوی فرزند و همسرشان اداره می شوند و به انقلاب پشت کرده اند، خاطر نشان کرد: این گونه افراد متاسفانه از فرزند مفسد خود حمایت می کنندکه به اینان پیشنهاد می کنیم کتاب زندگی آیت الله خزعلی را مرور کرده تا بتوانند از خطاها فاصله بگیرند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.