• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

با هماهنگی های دولت ساخته نخواهند تواست صدای مطالبه گر و عدالتخواهانه دانشجویان را خاموش کنند

  • کد خبر : 2281
  • 12 بهمن 1394 - 13:12
با هماهنگی های دولت ساخته نخواهند تواست صدای مطالبه گر و عدالتخواهانه دانشجویان را خاموش کنند

متن این طومار به شرح ذیل است: روز گذشته دانشجویان در تجمعی در مقابل وزارت نفت است ، نسبت به قرارداد های اخیر نفتی که به اعتقاد مطلعین و کارشناسان حوزه نفت قرارداد های خسارت بار و بر خلاف منافع ملی است ، واکنش نشان دادند . اعتراض بدین جهت بود که این قرارداد ها […]

متن این طومار به شرح ذیل است:

روز گذشته دانشجویان در تجمعی در مقابل وزارت نفت است ، نسبت به قرارداد های اخیر نفتی که به اعتقاد مطلعین و کارشناسان حوزه نفت قرارداد های خسارت بار و بر خلاف منافع ملی است ، واکنش نشان دادند .

اعتراض بدین جهت بود که این قرارداد ها کشور اسلامی مارا به دوران پیش از انقلاب و حتی دوران پیش از ملی شدن صنعت نفت و دوران پیش از مصدق باز می گرداند.

علی ای حال ما نگرانیم و معترض؛ نگرانیم به این دلیل که این قرارداد ها با مدیریت همان وزیری منعقد می شود که هنوز پاسخ ضایعه زیان بار کرسنت و فاجعه نفتی آقا زاده مفسد را نداده است .

و معترضیم به خاطر برخورد گارد امنیتی اقای زنگنه با دانشجویان که به بازداشت و ضرب و شتم جمعی از عزیزان انقلابی عهدالتخواه و مطالبه گر ما منجر شد. حال آنکه باید با کسانی برخورد شود که از پس قراردادهای نفتی زیانبار؛ حاکمیت و منافع ملی ما را نقض کردند.

اقایان دولتی بدانند که با هماهنگی های دولت ساخته و غیز قانونی خواندن هر گونه تجمع عدالتخواهانه نخواهند تواست صدای مطالبه گر و عدالتخواهانه دانشجویان را خاموش کنند.

در نهایت از همه دستگاه های نظارتی من جمله قوه قضاییه، سازمان بازرسی کل کشور، مجلس شورای اسلامی و دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، تقاضای ورود به موضوع قرارداد های نفتی را داریم در محضر امام رئوف سلامتی و طول عمر خادمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولین خدمتگزار را از خداوند تقاضا مندیم و امید ان داریم که با حضور و وقت شناسی عناصر انقلابی در نظام اسلامی دست خائنان به ملک و ملت از اجنبی دوستی و حرکت در خلاف منافع ملی کوتاه شود .

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.