• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
سعید تواناراد:

اگر برجام نبود…

  • کد خبر : 4798
  • 01 دی 1395 - 22:47
اگر برجام نبود…

حتماً بارها از زبان ریاست محترم جمهوری و دوستان و هم طیفی هایشان شنیده ایم که “اگر برجام نبود، جنگ پشت دروازه های کشور به داخل وارد می شد.” و چه دردناک است شنیدن سخنان شاذ و نداشتن تریبونی به بزرگی تریبون دروغگوها… چرا هر بار که آقایان می خواهند منافع جناحی خودشان را تأمین […]

حتماً بارها از زبان ریاست محترم جمهوری و دوستان و هم طیفی هایشان شنیده ایم که “اگر برجام نبود، جنگ پشت دروازه های کشور به داخل وارد می شد.”

و چه دردناک است شنیدن سخنان شاذ و نداشتن تریبونی به بزرگی تریبون دروغگوها… چرا هر بار که آقایان می خواهند منافع جناحی خودشان را تأمین کنند، به صورت خیلی ناگهانی جنگ پشت درهای مملکت ما می آید؟! یادمان نمی رود که در مناظرات انتخاباتی سال ٩۲ هم جناب روحانی فرمودند: “مذاکرات هسته ای دوران اصلاحات و به تبع آن پلمپ تأسیسات هسته ای، سایه ی جنگ را از سر کشور برداشت!” امّا متأسّفانه این را نفرمودند که چرا پس از آن در مدّت ٨_٩ سال اقتدار هسته ای و رساندن غنی سازی اورانیوم به ۲۰ درصد، سایه ی جنگ دقیقاً کجا بود و آیا طی آن مدّت هم آفتاب تابان برجام و امثالهم بودند که سایه ی جنگ را از سر کشور برداشتند یا جانفشانی های قاسم سلیمانی و حسین همدانی و سربازان حضرت آقا در حزب الله لبنان و سوریه و عراق و دیگر کشورهایی که هنوز گفته نمی شود؟!

آیا اقتدار نیروهای نظامی و رزمایش های پیامبر اعظم و موشک های شهاب ۳ و هوت و گردان های واکنش سریع امام حسین(ع) بسیج و القصّام فلسطین و سپاه قدس و بدر و… ما را از جنگ و تجاوز استکبار جهانی رهایی بخشیده یا لبخندهای ظریفانه ی مسئولین سیاست خارجی دولت محترم یازدهم؟! چه حرف های عجیبی! نمی دانم الآن که در سوریه و عراق در حال اثبات کارآمدی تئوری مقاومت هستیم، نکند سایه ی جنگی بالای سرمان است و خودمان بی خبریم؟ نکند باید یکی دو سال دیگر و با ادامه ی روند نگاه به خارج توسط توسعه گرایان محترم، بشنویمو که حمایت از محور مقاومت سایه ی جنگ را بر سر ما قرار داده است و سرداران دیپلماسی(!!!) کشور با زحمات فراوان(!) این سایه را هم در هم نوردیده و آفتاب تابان افکار روشنشان راو بر آن تابیده اند؟!

نکند این بار سیمان در قلب تأسیسات دفاعی کشور که مایه ی امنیّت و آرامش مردم ما هستند، بریزند و اطّلاعات سرداران مقتدر کشورمان را مانند اطّلاعات دانشمندان هسته ای، کف دست دشمن بگذارند؟؟؟ نکند این بار به جای حواله کردن گشایش های اقتصادی به سیمان ریختن در قلب رآکتورهای کشور، ما را به گشایش های دوران پسامقاومت(بخوانید پساعزّت) و نابودی موشک های با برد بالاتر از ۳۰۰ کیلومتر فرا بخوانند؟! نکند فریب دروغ های این جماعت را بخوریم. مبادا بار دیگر اریکه ی قدرت را به دست ترسوها بسپاریم. خیر، این بار نخواهند توانست… مردم ما بیدار شده اند. تجربه ی برجام و اعتماد به آمریکا به اندازه ی کافی برای مردم سنگین بوده است. این مردم به اندازه ی کافی از لیبرال ها و روشنفکرنمایان ضربه خورده اند. امروز دیگر نه خنده های ظریفانه را می پسندند و نه فریادهای پیش به سوی جهنم آقایان را…

خیالتان را راحت کنم: امروز در نظر مردم، محبوب تر و منطقی تر از سخنان فرزندان انقلاب صدایی شنیده نمی شود. البتّه در صورتی که اساساً صدایی باشد. امروز زمان سکوت نیست. برای انقلاب بعدی، فریاد خواهیم زد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.