• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن:

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری

  • کد خبر : 8709
  • 20 بهمن 1396 - 22:38
انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾ انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست‌ مردم از بند اسلام دروغین آمریکایی و بندگی و وابستگی به قدرتهای دروغین شرق و غرب رهایی یابند و به سوی ایجاد جامعه ی مهدوی و اسلام […]

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست‌ مردم از بند اسلام دروغین آمریکایی و بندگی و وابستگی به قدرتهای دروغین شرق و غرب رهایی یابند و به سوی ایجاد جامعه ی مهدوی و اسلام انقلابی و راستین حرکت کنند .

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام راستین کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

۲۲ بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد چهلمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.

اما آنچه که امروز باید بیش از پیش بدان توجه شود حرکت همگانی و همه جانبه علیه فساد، تبعیض، فقر، بیکاری و بی عدالتی است با در نظر گرفتن اهداف متعالی انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی که با تلاش ملت بدست امده و با خون شهدای گرانقدر حراست شده، است.

رمز پیشرفت هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی در توجه هر چه بیشتر به آرمانهای انقلاب و بنیانگذار عظیم الشان ان است. اسلام مستضعفین، اسلام انقلابی ، مقابله و ایستادگی در برابر جهانخواران و دوری و برائت از اسلام تحجر که داعیه دار جدایی دین از سیاست و اسلام سرمایه داری و اشرافیت از جمله آرمانهای مقدس انقلاب مردمی ایران است که باید بدان توجه نمود.

انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی(ره) همراه و همگام با سایر دانشجویان و مردم شریف ایران اسلامی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و شرکت در راهپیمایی یوم‌ا… ۲۲ بهمن، آحاد ملت را به حضور گسترده در این راهپیمایی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا ‌خوانده و امیدوار است حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.