• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی آبادان به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن:

انقلاب اسلامی موجی از امید را در دل انسانهای آزاد اندیش جهان روشن ساخته

  • کد خبر : 8725
  • 21 بهمن 1396 - 14:10
انقلاب اسلامی موجی از امید را در دل انسانهای آزاد اندیش جهان روشن ساخته

بسمِ الله الرحمن الرحیم إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‏ وَ فُرادی دهه فجر ، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است . (مقام معظم رهبری) انقلاب شکوهمند اسلامی که نتیجه ایثارگی و تلاش مجاهدانه اقشار گوناگون ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی ذیل رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام […]

بسمِ الله الرحمن الرحیم

إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‏ وَ فُرادی

دهه فجر ، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است . (مقام معظم رهبری)

انقلاب شکوهمند اسلامی که نتیجه ایثارگی و تلاش مجاهدانه اقشار گوناگون ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی ذیل رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ۵۷ به بار نشست، خیزشی مردمی بود که بر پایه ایمان به خدا، تاسی به سیره پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (ع) و خاندان مطهر ایشان و در سایه قرآن کریم به دست آمد.

انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور صلح و دوستی و انتشار سیره ناب محمدی (ص) و نگاه ارزشی به جامعه، حقوق بشر، عدالت، توسعه و آبادانی بود که چهل سال است منافع و مطامع شوم نظام سلطه را برهم زده و موجی از امید را در دل انسانهای آزاد اندیش جهان روشن ساخته است. شکل گیری موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه در سالهای اخیر تنها بخش کوچکی از این واقعیت می باشند. از این جهت، نظام سلطه در بیش از سه دهه اخیر و با تمام قدرت به اعمال انواع فشارهای سخت (هشت سال جنگ تحمیلی)، نیمه سخت (تحریم های اقتصادی) و نرم (تهاجم فرهنگی) در جهت ضربه زدن به اراده ملت عزیز ایران اسلامی و کلیه مسلمانان آزاد اندیش متمرکز شده است. یکی از استراتژی های تهاجم نرم نظام سلطه، ایجاد سیاه نمایی و تخریب پایه های فکری و ایدئولوژیکی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد. از نمونه های اخیر آن می توان به ایجاد موج اسلام هراسی اشاره کرد که به تنهایی خود نشان دهنده این است که نظام سلطه به درستی عمق تفکر و ایدئولوژی انقلابی نظام مقدس اسلامی مان را شناسایی کرده و به منظور جلوگیری از صدور آن حاضر به انجام هر عملی می باشد.

از ابتدای انقلاب تا کنون جمهوری اسلامی دارای پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف روز دنیا بوده من جمله در زمینه های پزشکی، هسته ای، فضایی، ماهواره ای، داروسازی، نانو ،نظامی و ….که بسیار مسرت بخش است اما نباید از این نکته غافل شویم که جامعه ی عزیز ما با مشکلات و کمبودهایی از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو است که باید هوشمندانه آنها را ارزیابی و چاره جویی و درمان کنیم که بی شک با اتکاء به قدرت لایزال مردم، توانایی ها و پیشرفت های موجود و اعتماد به نسل جدید و جوانان برومندمان و تحت هدایت های مقام معظم رهبری با توکل به خداوند متعال و تلاش بیشتر دست اندرکاران بر انجام آنها قادریم.

لذا این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی مغتنم برای باز خوانی پایه های فکری-اعتقادی و اهداف و آرمانهای رفیع انقلاب، نشر و اطلاع رسانی دستاوردهای ارزشمند و غرور آفرین علمی، فناوری، خدمات بهداشتی و سلامت، رفاهی، دفاعی و … نظام مقدس اسلامی و تجدید میثاق دوباره ملت با انقلاب، شهدا انقلاب و دفاع مقدس، معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبری معزز انقلاب حضرت آیت ا… خامنه ای (مدظله العالی) می باشد.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، با حضور در صحنه های مختلف ، همچون گذشته در خدمت نظام جمهوری اسلامی بوده و با حضور منسجم و پرشور خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن به عنوان روز وحدت ،آزادگی و یکپارچگی، دست در دستان پرمهر دیگر اقشار مردم شریف گذاشته و همه اقشار دانشگاهی را به حضور عالمانه و آگاهانه در صحنه همچون سنوات قبل و همچنین به نمایش قرار دادن وفاداری خود به منویات اسلام عزیز و آرمان های انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تاکید ورزیده و از همه ی اقشار علی الخصوص دانشگاهیان جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل می آورد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.