• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
صادق رمضانی رئیس مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین در مشهد:

انقلاب اسلامی ما مرزهای جغرافیایی خودش را درنوردید

  • کد خبر : 8618
  • 12 بهمن 1396 - 16:36
انقلاب اسلامی ما مرزهای جغرافیایی خودش را درنوردید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مستقل، صادق رمضانی رئیس مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: انقلاب اسلامی ما مرزهای جغرافیایی خودش را درنوردیده و در قلوب سیاه پوستان و سفیدپوستان ورود پیدا کرده است. وی ادامه داد: حضرت امام همیشه بر دو مبحث در حوزه ی فلسطین […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مستقل، صادق رمضانی رئیس مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: انقلاب اسلامی ما مرزهای جغرافیایی خودش را درنوردیده و در قلوب سیاه پوستان و سفیدپوستان ورود پیدا کرده است.
وی ادامه داد: حضرت امام همیشه بر دو مبحث در حوزه ی فلسطین اشاره می کردند، یکی موضوع رژیم صهیونیستی و اسرائیل بود و یکی صهیونیزم جهانی بود.
رمضانی افزود: مسئله ما با نابودی اسرائیل تمام نمی شود. مکتبی به نام صهیونیزم جهانی در تاروپود جوامع انسانی، در نظام های بانکی در معاملات در روابط سیاسی و دیپلماتیک بین کشورها ریشه دوانده است. این موضوع، مورد توجه امام قرار گرفت و فرمودند که ما باید آن را ازبین ببریم، لذا ماموریت ما و شما در محدوده ی جغرافیایی فلسطین در غرب آسیا تمام نمی شود.
وی اضافه کرد: اگر به اذن خدا همان طور که رهبر انقلاب خبر دادند، شاهد نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده باشیم و این امر محقق شد، ماموریت ما همچنان ادامه خواهد داشت. در واقع این ماموریت تا احیا اندیشه ی تمامی مستضعفان جهان باید ادامه داشته باشد . جنبش دانشجویی این نگاه و افق نگاه خودش و مهندسی خودش باید مورد توجه قرار دهد.
رئیس مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری در مورد راه حل مسئله ی فلسطین، مقاومت و انتفاضه را به عنوان دو اصل کلی مطرح کرد و گفت: استمرار مقاومت و استمرار انتفاضه راه حل های بی بدیلی هستند که می تواند در برابر جریان های واداده ی درون فلسطینی و در برابر جریان های خارج از حوزه ی فلسطین بایستند و مانع از توسعه ی نقشه های شوم این رژیم اشغالگر شوند، بنابراین مقاومت و انتفاضه باید صورت بگیرد.
رمضانی افزود: وحدت درون فلسطینی راه ماندگاری مقاومت و انتفاضه است و همه ی جریان های فلسطینی اعم از جهاد اسلامی ، حماس و دولت خودگردان باید حول محور فلسطین و مسئله ی مسجدالاقصی و قدس به توافق برسند.
وی ادامه داد: قدس پایتخت همیشگی و ابدی فلسطین است و قابل تقسیم و تجزیه نیست و در هیچ میز مذاکره ای پیرامون قدس و بیت المقدس نمی توان مذاکره کرد. خوشبختانه تهدیدی که ترامپ با جنونی که داشت انجام داد امروز به عنوان یک فرصت بی بدیل در اختیار فلسطینیان و امت اسلامی است که ما بتوانیم از آن به عنوان وحدت امت اسلامی به خوبی استفاده کنیم و ضربه ی مهلکی به رژیم صهیونیستی و استراتژی بلندمدت آمریکا که همان چپاول منابع منطقه است، بزنیم.
رمضانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: راه حل آخر رفراندوم است، مقام معظم رهبری راه حلی را به عنوان رفراندوممطرح کردند. رفراندوم یعنی بازگشت همه ی فلسطینی ها به سرزمین اشغال شده ی فلسطین و بازگشت این ها می تواند مشکل فلسطین را حل کند. برگزاری یک رفراندوم و انتخابات آزادبه منظور سپردن سرنوشت فلسطین به خود فلسطیان و شما می توانید نسبت به طرح سوالاتی برای چگونگی برگزاری رفراندوم، چگونگی مقاومت و انتفاضه مفید باشد. ما روزی را خواهیم دید که فلسطین آزاد شده است و ان شالله همانطور که آرزوی امام بود در مسجد الاقصی همه با هم به نماز وحدت بایستیم .

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.