• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
1

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی مستقل از جریانات و احزاب سیاسی است

  • کد خبر : 3220
  • 02 مرداد 1395 - 18:32
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی مستقل از جریانات و احزاب سیاسی است

متن این بیانیه به شرح ذیل است:   بسم الله الرحمن الرحیم وأذا قیل لهم لاتفسدوا فی الارض قالوا أنما نحن مصلحون ألا إنهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون. ١٢و١١سوره مبارکه بقره آیات دشمنان ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده اند که هیچ گاه خیرخواه مردم و کشور ما نیستند.این […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وأذا قیل لهم لاتفسدوا فی الارض قالوا أنما نحن مصلحون

ألا إنهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون.

١٢و١١سوره مبارکه بقره آیات

دشمنان ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده اند که هیچ گاه خیرخواه مردم و کشور ما نیستند.این دشمنان گاه در لباس و کسوت دشمن داخلی با تأمین خوراک خبری برای رسانه های بیگانه و معاند از طریق جوسازی،بزرگ نمایی،دروغ پردازی و سیاه نمایی عامل فشاری بوده اند بر  نظام اسلامی.

فتنه سال هشتاد و هشت،ماجرای دانشجوی امنیتی،سیاه نمایی از اوضاع داخلی و… همه از مصادیق کینه توزی جریان رسانه ای داخلی نسبت به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

این جریان رسانه ای که از یک جریان فکری نشأت می گیرد امروز هم به هرطریقی حتی با توسل به دروغ پردازی به دنبال تصویرسازی از ایجادشکاف بین نظام اسلامی وملت ایران است و هدف دیگری هم ندارد.

درجریان سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه و به دنبال آن،مطالبه گری جمعی از فعالین دانشجویی در موضوعات مختلف،این جریان بازهم برآن شد تا این مطالبه گری ها را به عنوان نارضایتی عمومی مردم از نظام اسلامی جلوه و در وجهی دیگر این مطالبات را جناحی و حزبی و در مخالفت با دولت اسلامی نشان دهد.

در یک مورد با انتشار تصاویری از دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی با تعدادی از شخصیت های سیاسی کشور به دنبال جناحی و سازماندهی نشان دادن مطالبات دانشجویان بودند.

کوته بینی و دست و پا زدن این رسانه ها برای تأمین خوراک خبری در جهت تضعیف نظام از آنجا عیان است که به هرنحوی تلاش کردند تا وانمود کنند که انتقاد از دولت، هدایت شده از سمت برخی از شخصیت های سیاسی است و استدلال آن ها هم داشتن چند عکس یادگاری دبیرانجمن اسلامی با برخی از این شخصیت ها بود، اگر چنین استدلالی را بپذیریم تعدادی از شخصیت های اصلاح طلب و حامی دولت که دبیر انجمن اسلامی  با آنها نیز عکس یادگاری داشته است در هدایت انتقاد از دولت نقش داشته اند.

جالب تر آنجاست رسانه هایی که قسم خورده دشمنی با نظام اسلامی هستند و در برهه های مختلف به عنوان رسانه های زنجیره ای معاندان داخلی و خارجی  نظام عمل می کنندامروز برای رسیدن به مقاصد مقطعی خود انتقاد به دولت را عداوت با نظام و منتقدین را دشمن نظام می خوانند.

ملت بصیر ایران و نیز جامعه دانشجویی هوشیارتر از همیشه، دنائت و خبث طینت این جریان را نظاره گر است و در عین حال خود را همواره بنا بر امر زعیم خود موظف به حمایت از دولت اسلامی می داند و هر تلاشی را که بخواهد برای ضربه زدن به اصل نظام، تصویرسازی دروغینی از دشمنی جریان های مختلف سیاسی و اجتماعی با دولت اسلامی و یا سایر ارکان حکومت نشان دهد به شدت محکوم می کند.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی نیز یک تشکل دانشجویی و مستقل از هرگونه جریانات و احزاب سیاسی است.

این تشکل با اعتقاد و التزام عملی به مانیفست فکری جنبش دانشجویی مسلمان، تشکیلات اسلامی را جدای از احزاب سیاسی دانسته و معتقد است که هرگاه تشکیلات، بلندگوی جناح های سیاسی شد، دیگر نمی تواند رسالت و وظیفه اصلی خود را که همان آرمانگرایی، استقلال طلبی و استکبارستیزی است انجام دهد؛ چراکه بعضا منافع حزب با آرمان های ترسیم شده منافات پیدا می کند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.