• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

انتخاب محمد محمدی مسعودی به عنوان بهترین دانشجوی سال ۲۰۱۵

  • کد خبر : 1369
  • 30 آبان 1394 - 16:39
انتخاب محمد محمدی مسعودی به عنوان بهترین دانشجوی سال ۲۰۱۵

کمیته ی داوری انتخاب بهترین دستاورد علمی جدید دانشجویان از بین چکیده های ارسال شده از اقصی نقاط دنیا به این کنفرانس، دستاورد محمد محمدی مسعودی با عنوان “ساخت لایه نازک نور دهنده ی پلاریزه برای استفاده در نمایشگرهای کریستال مایع” را به عنوان دستاورد برتر در حوزه‌ی علم و تکنولوژی نمایشگرها اعلام کرد.  با استفاده […]

کمیته ی داوری انتخاب بهترین دستاورد علمی جدید دانشجویان از بین چکیده های ارسال شده از اقصی نقاط دنیا به این کنفرانس، دستاورد محمد محمدی مسعودی با عنوان “ساخت لایه نازک نور دهنده ی پلاریزه برای استفاده در نمایشگرهای کریستال مایع” را به عنوان دستاورد برتر در حوزه‌ی علم و تکنولوژی نمایشگرها اعلام کرد.
20150922_095801

 با استفاده از نور پلاریزه در نمایشگرها می توان تا ۴۰ درصد در مصرف انرژی این نمایشگرها صرفه جویی کرد. نمونه‌ی آزمایشگاهی این لایه نازک انعطاف پذیر با استفاده از نانورودها (با ابعاد ۵*۵*۵۰ نانومتر) با موفقیت ساخته و تست شده است. از مزیت های این دستاورد که به عنوان اختراع به ثبت رسیده است، قابلیت روش معرفی شده برای تولید صنعتی و استفاده آن در نمایشگرها می باشد که منجر به انعقاد یک تفاهم نامه ی همکاری بین یکی از شرکت های ساخت نمایشگر و دانشگاه گنت بلژیک شده است.

محمد محمدی مسعودی مقطع کارشناسی خود را در دانشگاه سمنان و کارشناسی ارشد خویش را از دانشگاه شاهد اخذ کرده و در حال حاضر دانشجوی دکترای مهندسی برق- نانو فوتونیک دانشگاه گنت بلژیک می باشد.مسعودی که در سال ۸۷، دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور بود، اکنون مسئول ارتباطات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا را عهده دار است.

روابط عمومی اتحادیه انجمن های  اسلامی دانشجویان مستقل، ضمن تبریک این موفقیت به جناب آقای محمد محمدی مسعودی، توفیق روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان آرزومند است.

20150922_184524

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.