• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸ دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

  • کد خبر : 1717
  • 24 آذر 1394 - 19:45
انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸ دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

حسن کاربخش، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸ دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در زاهدان، گفت: انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸ دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار و اعضای شورای مرکزی این تشکل دانشجویی معرفی شدند.  وی تصریح کرد: این انتخابات در دو حوزه انتخابی دانشگاه برگزار و دانشجویان برای انتخاب منتخبین […]

حسن کاربخش، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸ دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در زاهدان، گفت: انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸ دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار و اعضای شورای مرکزی این تشکل دانشجویی معرفی شدند.

 وی تصریح کرد: این انتخابات در دو حوزه انتخابی دانشگاه برگزار و دانشجویان برای انتخاب منتخبین از میان ۱۵ کاندیدای موجود نفرات برتر را با رای مستقیم انتخاب کردند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸ دانشگاه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تعداد کاندیداها ۱۷ نفر بود که دو نفر پیش از آغاز رای‌گیری انصراف دادند.

کاربخش تصریح کرد: این انتخابات قرار بود در ۲ ساعت برگزار شود که با توجه به استقبال دانشجویان برای حضور در رای‌گیری ۲ ساعت دیگر امتداد پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در پایان این انتخابات و با شمارش رای‌ها محمدرضا نظری با ۱۹۲ به عنوان نفر اول معرفی شد و همچنین پس از ایشان صادق فتح نیا با ۱۴۵، مجتبی حدیدی با ۱۲۳، سجاد کریمی با ۱۲۱، مرتضی زمانی با ۱۱۶، خانم  نورنیا با ۱۱۳ و خانم فرهمند با ۸۶ به عنوان نفرات بعدی معرفی شدند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸ دانشگاه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تشکل انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸ دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان اولین تشکل دانشجویی دانشگاه به حساب می‌آید و قدمتی به اندازه خود دانشگاه دارد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.