• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

از صنعت موشکی به عنوان یکی از خطوط قرمز اساسی جمهوری اسلامی دفاع نمایید

  • کد خبر : 2797
  • 13 فروردین 1395 - 13:48
از صنعت موشکی به عنوان یکی از خطوط قرمز اساسی جمهوری اسلامی دفاع نمایید

متن این نامه به شرح ذیل است: امام خمینی (ره): با قبول و اجرای صلح کسی تصور نکند که ما از تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور و توسعه و گسترش صنایع تسلیحاتی بی‌نیاز شده‌ایم، بلکه توسعه و تکامل صنایع و ابزار مربوط به قدرت دفاعی کشور از اهداف اصولی و اولیه بازسازی است و […]

متن این نامه به شرح ذیل است:

امام خمینی (ره): با قبول و اجرای صلح کسی تصور نکند که ما از تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور و توسعه و گسترش صنایع تسلیحاتی بی‌نیاز شده‌ایم، بلکه توسعه و تکامل صنایع و ابزار مربوط به قدرت دفاعی کشور از اهداف اصولی و اولیه بازسازی است و ما با توجه به ماهیت انقلابمان در هر زمان و هر ساعت احتمال تجاوز را مجدداً از سوی ابرقدرتها و نوکرانشان باید جدی بگیریم.
جلد ۲۱ – صفحه ۱۵۸

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای دکتر روحانی
سلام علیکم
همانگونه که مستحضر می باشید ۴ کشور غربی در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد پیرامون آزمایش های موشکی اخیر کشورمان مدعی شده اند که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود پایبند نبوده و این آزمایش ها را مغایر قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد دانسته اند.
حضرتعالی به خوبی می دانید که هدف کشورهای غربی از این نامه پراکنی ها تضعیف بنیه دفاعی کشورمان می باشد تا آن ها در فرصتی مناسب،خود یا از طریق واسطه ای همچون صدام به مرزهای ایران حمله نمایند.
این کشورها روند مذاکرات هسته ای و توافق موسوم به برجام را از خاطر نبرده و مترصد وارد ساختن خسارتی محض در قضیه موشکی کشورمان هستند.متاسفانه برخی ناآگاهان و یا خائنان داخلی نیز با همراهی و همنوایی با دشمنان این آب و خاک در پی به تعطیلی کشاندن صنعت دفاعی کشور می باشند که جای تاسف دارد.
از شما رئیس جمهور اسلامی ایران به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور که حقوقدان نیز بوده و البته صرفا شاهد تماشای تلاش های سرهنگ های خدوم کشورمان در عرصه نظامی هستید، انتظار می رود تا با موضع گیری قاطع در برابر این نامه پراکنی گستاخانه مقامات غربی، یاوه گویی آنان را بی اثر گذاشته و از صنعت موشکی و دفاعی به عنوان یکی از خطوط قرمز اساسی جمهوری اسلامی دفاع نمایید. ‌

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.