• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

آمریکا نماد استکبار جهانی است

  • کد خبر : 975
  • 13 آبان 1394 - 17:46
آمریکا نماد استکبار جهانی است

 احسان دال مینوفر، مسول سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در همدان، در خصوص ۱۳ ابان گفت: ۱۳ آبان سال ۵۸ جریانی در کشور بوجود آمد که شاید از نظر تاریخی زمان زیادی از ان نگذشته؛ اما برای ملت ما یک درس تاریخی بسیار مهمی داشت، درسی که برای همیشه […]

 احسان دال مینوفر، مسول سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در همدان، در خصوص ۱۳ ابان گفت: ۱۳ آبان سال ۵۸ جریانی در کشور بوجود آمد که شاید از نظر تاریخی زمان زیادی از ان نگذشته؛ اما برای ملت ما یک درس تاریخی بسیار مهمی داشت، درسی که برای همیشه در ذهن ملت ما و کل جهانیان خواهد ماند.

 وی تصریح کرد: اینکه یکسری دانشجوی مسلمان و انقلابی کاری کردند که توجه کل جهان بار دیگر به سمت کشوری که تازه انقلاب کرده جلب شد، با این تفاوت که این بار خیلی از مسائل جدید برای همگان مطرح شد.

 مسئول سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: مفهومی به نام استکبار و استکبار ستیزی و آمریکایی که نماده استکبار جهانی است که آنقدر بر ما ظلم کرده که اگر روزی بخواهد تمام هستیش را هم بدهد و از تمام جنایت هایی که کرده عذرخواهی کند باید شک کرد که نکند توطئه ای جدید در سر دارد؟ آیا کسی هست که بگوید آمریکا، این شیطان بزرگ روزی از جنایت های خود دست خواهد برداشت؟ یا اینکه ما داریم این جنایت ها را میبینیم و عده ای محدود بصورت بچه گانه ای میگویند این آمریکای الان دیگه مثل گذشته نیست!؟ واقعا که باید کور و کر بود که نبینی و نشنونی، مانند این افرادی که تو کشور خودمون بعضا در مناصب مهمی هم قرار دارند که دم از رابطه با آمریکا میزنند. آیا آنها جنایت در یمن و سوریه و فلسطین رو نمی بینند که می گویند برای چی مرگ بر آمریکا میگویید؟ ما دنبال جنگ و خونریزی نبودیم و نخواهیم بود بلکه آن افراد ساده لوح هستند که میگویند ما چون آرزوی مرگ بر آمریکا میکنیم به همین علت آنها با ما دشمنی می کنند. امروز جنایت های وحشتناک آل سعود که دست نشانده همان آمریکای خبیث است بر تمام دنیا آشکار شده است، پس کجایند مدافعین حقوق بشر که اینها را ببینند؟

 دال مینوفر ادامه داد: سیزده آبان ۵۸ و اتفاقاتی که بعد از آن روی داد، که تا همین امروز هم میتوان تبعات مثبت آن جریان را دید، همراه با پیروزی انقلاب، به دنیا الگویی را داد که میتوان گفت ثمره ی آن الگو کم کم در حال میوه دادن است و آن صادر کردن اسلام و انقلاب و مبارزه با ظلم و استکبار که در قرآن هم به آن اشاره شده که«زمین را بندگان صالح به ارث می‌برند» است و آن جمله ی خمینی کبیر که گفت:«هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید که همین فریاد همگانى‏ «مرگ بر آمریکا» براى او مرگ مى‏آورد» و « ما تا آخر عمر، علیه دولت آمریکا مبارزه مى‏کنیم و تا آن ‏را به جایش ننشانیم و دستش را از منطقه کوتاه نکنیم و به تمام مبارزان راه آزادى کمک نکنیم تا آن‏ها را شکست دهند و خود مردم ایران سرنوشت خویش را به دست گیرند، از پاى نمى‏نشینیم.»

 وی در پایان خاطرنشان کرد:  برای اینکه در این امر به موفقیت های روزافزون تری برسیم باید ابتدا به خودمان و کارهایی که میکنیم توجه بیشتری داشته باشیم . مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که به بسیاری از آنها پرداخته نمیشود. مشکل فساد های گسترده اقتصادی، که مردم را از مسئولین کشور نا امید می کند، باید به جد جلوی آن گرفته شود. آیا قرار نیست پرونده ی کرسنت بررسی شود؟ یا شاید چون آقایان خودشون مسئول هستند منتظر اینند که دوران وزارتشون تمام شود و بعدا مشکلات را  گردن یک نفر دیگر بیندازند؟ هم اکنون که دولت به توافقات هسته ای رسیده و ادعای آن دارد که تحریم ها برداشته خواهد شد، دیگر نباید شاهد آن باشیم که تمام مشکلات گردن تحریم ها انداخته شود و بهتره این دوسالی که از ریاست جمهوری آقای روحانی مانده ایشان بیشتر وقتشان را برای حل مشکلات اساسی کشور بگذارند و به قول خودشان دیگر وقته اونه که چرخ مملکت بچرخه!

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.