• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

آبیار و مهدی یراحی به دانشگاه اصفهان می‌آیند

  • کد خبر : 4624
  • 18 آذر 1395 - 18:39
آبیار و مهدی یراحی به دانشگاه اصفهان می‌آیند

مهدی النچری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به لزوم انتشار آثار هنری فاخر تولید کشور انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصمیم به اکران فیلم سینمایی «نفس» گرفتند. وی افزود: اکران این فیلم سینمایی روز دوشنبه ۲۲ […]

مهدی النچری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به لزوم انتشار آثار هنری فاخر تولید کشور انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصمیم به اکران فیلم سینمایی «نفس» گرفتند.

وی افزود: اکران این فیلم سینمایی روز دوشنبه ۲۲ آذرماه در دو سانس از ساعت ۱۲ و ۱۵ و با حضور نرگس آبیار نویسنده و کارگردان فیلم و مهدی یراحی خواننده فیلم برگزار خواهد شد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با بیان این که آبیار با آخرین اثرش در بین مردم شناخته شد ادامه داد:  فیلم ستایش‌برانگیز و تاثیرگذار «شیار ۱۴۳» نه‌ فقط از سوی هیأت داوران سی و دومین جشنواره فجر بلکه از نظر مردم نیز مورد استقبال قرار گرفت.

وی اضافه کرد: دریافت سیمرغ نقش اول زن برای مریلا زارعی و دریافت سیمرغ‌های بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران نشان از استقبال مخاطبان از این فیلم سینمایی داشت.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار پس از یک ماه فروش در سینماها کشور به فروش یک میلیاردی نزدیک شده است؛ در این فیلم بازیگرانی همچون مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی و جمشید هاشم‌پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.