• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
بیانیه انتخاباتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل:

۲۹ام اردیبشهت روز پایان نجومی بگیران است/رقیب هراسی راهبرد اصلی کسانی است که کارنامه ای برای ارائه ندارند

  • کد خبر : 6282
  • 27 اردیبهشت 1396 - 12:37
۲۹ام اردیبشهت روز پایان نجومی بگیران است/رقیب هراسی راهبرد اصلی کسانی است که کارنامه ای برای ارائه ندارند

بسم الله الرحمن الرحیم اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آحاد ملت صبور ایران، احزاب، گروه ها و شخصیت های مختلف دعوت می نماید تا با حضوری پر شور در انتخابات ۲۹ام اردیبهشت ماه، زمینه ساز وحدت ملی و پیشرفت و امنیت ایران اسلامی شوند. در آستانه […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آحاد ملت صبور ایران، احزاب، گروه ها و شخصیت های مختلف دعوت می نماید تا با حضوری پر شور در انتخابات ۲۹ام اردیبهشت ماه، زمینه ساز وحدت ملی و پیشرفت و امنیت ایران اسلامی شوند. در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نکات ذیل دارای اهمیت است :

۱ – شرایط اقتصادی کشور غیر قابل تحمل و در حکم یک بحران تمام عیار اقتصادی است. آنچه به وجود آمده است تصادفی نیست و ریشه در بی تدبیری دولت مردانی دارد که به وظایف قانونی خود عمل نکرده و در مقابل پرسش ها راه فرار به جلو و بی صداقتی با مردم را برگزیده اند .۲۹ام ادیبهشت ماه ملت ایران می تواند به تداوم افزایش بیکاری، رکود سنگین اقتصادی،  افزایش اختلاف طبقاتی، تعطیلی کارخانجات بزرگ تولیدی، افزایش واردات کالاهای مصرفی از چین و دیگر کشور ها پایان دهد. ۲۹ ام اردیبشهت باید روز پایان نجومی بگیران و دولتی باشد که سخنگویش آنان را ذخیره نظام نامید. ۲۹ ام اردیبهشت باید روز انتخاب مبارزه با فساد و روز رفتن دولتی باشد که در آن افراد بد حساب برای برداشت های ده ها هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان آزادی عمل دارند اما توده های مردم سرنوشتی جز بیکاری و تنگ دستی ندارند. دانشجویان متعهد و انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل همگام با توده های ملت شریف ایران ۲۹ ام اردیبهشت ماه با شرکت در انتخابات به دولت سرمایه داران و وزیران هزار میلیاردی پایان خواهند داد. راه برون رفت از شرایط کنونی تشکیل دولتی کارآمد است که با تکیه بر (( عقلانیت انقلابی )) برای بهبود اقتصاد و مبارزه با فساد حرکت کند .

۲ –  دولت دوازدهم باید دولت (( محرومان )) باشد. شرایط زندگی برای اقشار کم درآمد در سال های اخیر سخت تر شده است. انتظار اینست که دولت دوازدهم برای رفع تنگدستی از اقشار کم درآمد و ناتوان در مرحله نخست نسبت به فراهم نمودن حداقل های زندگی آنان اقدام نماید و در ادامه برای رفع فقر و  توانمند سازی محرومین برنامه ریزی نماید. دولت یازدهم علاوه بر اینکه هیچ گونه برنامه ریزی مشخصی برای کاهش فقر و محرومیت نداشته است و اگرچه معتقد بود که پرداخت یارانه نقدی مصیبت بزرگ و خلاف مصالح ملی است، در آستانه انتخابات در اقدامی توهین آمیز یارانه برخی اقشار کم درآمد را افزایش داد. این اقدام توهین آشکار به شعور و آگاهی مردمی است که در بیان امام خمینی ولی نعمتان و صاحبان انقلابند. دولت دوازدهم باید خادم واقعی و صادق محرومین و افراد کم بضاعت باشد و خدمت به آنان را دستور کار اصلی خود بداند.

۳- رقیب هراسی راهبرد اصلی کسانی است که کارنامه ای برای ارائه ندارند. کسانی که با کم توانی خود مردم را قربانی یک بحران اقتصادی نموده اند امروز با فرافکنی ملت ایران را از جنگ می ترسانند. ملت ایران به خوبی می داند که آنچه سایه جنگ را بر طرف نموده است خون هزاران شهیدی است که امنیت کشور را تضمین نموده اند. فرافکنی ها و دادن آدرس های غلط خود به خوبی بیانگر ناتوانی گوینده در اداره امور کشور است. ملت ایران در مقابل این خط خبری خائنانه مرعوب نخواهد شد و پای صندوق های رای به این فرافکنی ها پایان خواهد داد.

۴-شرایط امروز کشور ایجاب می کند که دولت دوازدهم بیش از آنکه سرنوشت کشور را به معاهدات بین المللی گره بزند در یک معاهده و پیمان ملی برای احیای تولید ملی و رفع مشکل بی‌کاری اقدام کند. باتوجه به شرایط کنونی کشور ملت ایران به خوبی دریافته است که نگاه به بیرون از مرزهای کشور برای رفع مشکلات ایده ای شکست خورده است. رئیس دولت دوزادهم باید به تکیه بر توان داخلی برای فراهم نمودن شرایط زندگی کریمانه مردم ایران، باور داشته باشد.

در پایان ضمن دعوت مجدد از آحاد ملت صبور ایران خصوصا محرومان و مستضعفان برای شرکت پر شور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام می داریم اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور ۲۹ اردیبهشت ماه ساده زیستی، کار، صداقت، پاک دستی و سلامت اقتصادی و کارآمدی را برخواهد گزید .

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.