• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی کرمانشاه به مناسبت ۱۳ آبان:

۱۳ آبان نقطه پیوند برگ های طلایی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است

  • کد خبر : 10284
  • 13 آبان 1397 - 1:27
۱۳ آبان نقطه پیوند برگ های طلایی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است

بسمه تعالی بیانیه یوم الله ۱۳ آبان الَّذِینَ کَفَرُوا وَصَدُّوا عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ کسانى که کفر ورزیدند و [مردم را] از راه خدا باز داشتند [خدا] اعمال آنان را تباه خواهد کرد سوره محمد/آیه ۱ ۱۳ ابان ماه یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی وشکست توطئه های آمریکا به […]

بسمه تعالی
بیانیه یوم الله ۱۳ آبان
الَّذِینَ کَفَرُوا وَصَدُّوا عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ
کسانى که کفر ورزیدند و [مردم را] از راه خدا باز داشتند [خدا] اعمال آنان را تباه خواهد کرد سوره محمد/آیه ۱
۱۳ ابان ماه یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی وشکست توطئه های آمریکا به عنوان نماد واقعی ظلم و ستم نقشی اساسی داشت . تبعید امام (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ از یک سو اعتراض گسترده دانش آموزان به دخالت های آمریکا در ایران و از سوی دیگر شرایط را برای اوج گیری انقلاب و سرنگونی رژیم پهلوی و شاهنشاهی فراهم ساخت. همزمان با این تحولات ، تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ ابان ۵۸ پازل مردم ایران را تکمیل کرد یعنی اولین مبارزات ایران بر علیه آمریکا .
۱۳ آبان را می توان نقطه پیوند برگ های طلایی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران تلقی کرد . دستگیری و تبعید بنیان گذار انقلاب اسلامی در پی اعتراض ایشان به تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت به منزله آتشی بود که به جان حاکمیت شیطان بزرگ افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیری تازه و پر از سختی وارد نمود.
ما دانشجویان انقلابی و ولایتمدار حمایت خویش را از مردم غیور ، دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور که صدای آزادی و آزادگی را برافراشته اند اعلام می کنیم و همچنین این نکته را یادآور می شویم که مراقب انحرافات و اهداف شوم دشمن باشیم و به یاد داشته باشیم ، ما آن ملتی هستیم که نشان دادیم با تحریم ، فشار ها و تمامی توطئه ها اعم از : حمله صحرای طبس ، کودتای نوژه ، ارتباط با عناصر داخلی و پرورش نفوذی ها ، عملیات مرصاد ، تحریم های علمی ، تحریم های پزشکی و دارویی ، تحریم های هسته ای و ترور دانشمندان این عرصه ، تحریم های اقتصادی ، تحریم های تجاری و… همان ایستادگی و مقاومت اوایل انقلاب را داریم و در این راستا رهبر فرزانه و حکیم انقلاب فرموند: اگر بخواهیم برای جنایات آمریکا فهرست درست کنیم یک کتاب میشود .
آری ۱۳ آبان هر سال کتاب جنایات آمریکا سنگین وسنگین تر خواد شد و ملت آزادی خواه ایران بر روحیه استکبار ستیزی شیطان بزرگ از پیش پی می برند . ما دانشجویان هرگونه سازش با استکبار جهانی را محکوم می کنیم واعلام می داریم که جمهوری اسلامی ایران اقتدار ، عزت و آزادی خود را از ابر قدرت های جهان نگرفته است.
یوم الله ۱۳ ابان مظهر مقاومت وایستادگی است ، باشد که بار دیگر نشان دهیم که هنوز دفاع و مقاومت پا برجاست.
وسلام علی من اتبع الهدی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی حرفه ای کرمانشاه
۹۷/۸/۱۳

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.