• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12
فیروزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یاوه گویی‌های ترامپ، نشان‌دهنده درک حداقلی او از سیاست است

  • کد خبر : 7058
  • 22 مهر 1396 - 19:22
یاوه گویی‌های ترامپ، نشان‌دهنده درک حداقلی او از سیاست است

دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: یاوه‌گویی‌های ترامپ نشان‌ از درک حداقلی او از سیاست دارد.

علیرضا فیروزی دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سیاست‌های خصمانه ایالات متحده آمریکا در قبال ایران در طول تاریخ اظهار داشت: صحبت‌های ترامپ برای ملت ایران چیز جدیدی نبود و بیش از هر زمان دیگری دشمنی دولت آمریکا علیه ایران را نشان داد که در شرایط فعلی اتحاد و یکپارچگی مردم ایران، بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ خواهد بود.

وی با بیان اینکه ترامپ در همان روزهای اول بعد از انتخاب به عنوان رئیس جمهور آمریکا، شروع به تهدید ایران کرد و تاکنون هم راهبرد دیگری نداشته و کاری از پیش نبرده است گفت اما این بار، وقیحانه و به دور از ادب، ملت ایران را که امروز در صف اول مبارزه با تروریست قرار دارد را، “حامی تروریست” خواند و این در حالی است که کمتر کسی از حمایت های آمریکا از داعش و دیگر گروه های تروریستی بی‌خبر است.

این فعال دانشجویی با اشاره به سخنرانی روحانی در واکنش به صحبت های ترامپ تصریح کرد: تغییر ادبیات رئیس جمهور کشورمان در مواجهه با آمریکا، تا حد زیادی بیانگر ناامید شدن دولت از مذاکره با آمریکا بود و این در حالی است که زمانی گفتگوی با کدخدا مطرح می شد.

فیروزی افزود: با وجود بدعهدی‌های همیشگی آمریکا و تاکیدات رهبری معظم، و همچنین انتقادهای برخی از دلسوزان نظام، نیاز بود تا رئیس جمهور محترم خیلی زودتر از اینها اینچنین موضع‌گیری کنند اما با این حال مواضع و سخنان ایشان در شب گذشته قابل تقدیر است و همه مردم ایران باید در مقابل آمریکا یک صدا باشند.

وی با بیان اینکه بدیهی است اتحادیه اروپا به تنهایی قادر نخواهد بود تعهدات برجام در قبال ایران را تامین کند، تصریح کرد: با توجه به احتمال خروج آمریکا از برجام، ایران نیز باید به همکاری در خصوص برجام به کلی پایان داده و تلاش کند تا جامعه جهانی به این بدعهدی و تخلف آمریکا در این خصوص واقف شود.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان با اشاره تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکا و تروریست خواندن آن، گفت: اینکه امام راحل فرموند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اهمیت سپاه پاسداران را که جلوه‌ای از ملت ایران و انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد و امروز شاهد آن هستیم که اگر سپاه نبود نه تنها کشورخودمان، بلکه خیلی دیگر از کشورهای منطقه نیز نبودند و تمامیت ارزی آنها با تهدید جدی مواجه بود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.