• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

گفتمان‌سازی؛ محور اصلی نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل/ رونمایی از کتاب آزاداندیشی

  • کد خبر : 3402
  • 27 مرداد 1395 - 22:11
گفتمان‌سازی؛ محور اصلی نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل/ رونمایی از کتاب آزاداندیشی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل مظاهری، دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در نشست خبری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به منظور تشریح عملکردها و فعالیت های نشست سالانه اتحادیه گفت: نشست سالانه اتحادیه ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور با حضور بیش از ۴۰۰ عضو اتحادیه انجمن […]

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل مظاهری، دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در نشست خبری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به منظور تشریح عملکردها و فعالیت های نشست سالانه اتحادیه گفت: نشست سالانه اتحادیه ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور با حضور بیش از ۴۰۰ عضو اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به میزبانی دانشگاه یزد برپا خواهد شد.

وی  از برنامه های این نشست به برگزاری انتخابات شورای مرکزی، برپایی کمیسیون های مختلف با عنوان های سیاسی، فرهنگی، آموزشی، تبلیغاتی و تشکیلاتی و حضور مهمانان سیاسی و فرهنگی اشاره کرد.

دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون گفتمان سازی دانشجویان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بحث گفتمان سازی را در جمع دانشجویان مطرح می کنند. باید قبل از انتخابات ریاست جمهوری این نشست برپا می شد تا برای دانشجویان نکاتی را تبیین کنیم.

مظاهری با اشاره به شعار نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل افزود: اراده انقلابی و عمل جهادی مکمل یکدیگر بوده و برای جامعه مورد نیاز است؛ در صورت مدنظر قرار گرفتن این موضوع مشکلات جامعه حل خواهد شد.

مظاهری اضافه کرد: امید است در سال جدید دفاتر اتحادیه بحث گفتمان سازی پیرامون دو مقوله اراده انقلابی و عمل جهادی را با ایجاد نشریه و بحث های آزاداندیشی و تبیینی صورت دهد.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که قرار است در نشست سالانه صورت بگیرد رونمایی از کتاب آزاداندیشی بوده که این کار به همت کمیته آزاداندیشی طی یک سال تشکیل و تدوین شده است.

دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور گفت: ما بر آن شدیم با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و از طرفی بحث مطالبه گری، از مهمانان سیاسی و فرهنگی برای حضور در این نشست دعوت کنیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.