• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

کوتاه آمدن از توان موشکی خیانت به امنیت کشور است

  • کد خبر : 3174
  • 27 تیر 1395 - 0:40
کوتاه آمدن از توان موشکی خیانت به امنیت کشور است

احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو  با اشاره به اظهارات عراقچی مبنی بر اینکه در مذاکرات هسته ای قرار نبود تحریم های غیر هسته ای از میان برود، گفت: همانطور که مشخص است و مسئولین دولتی هم به آن اشاره دارند، تحریم ها تنها از روی کاغذ برداشته شده و در عمل شاهد خلاف […]

احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو  با اشاره به اظهارات عراقچی مبنی بر اینکه در مذاکرات هسته ای قرار نبود تحریم های غیر هسته ای از میان برود، گفت: همانطور که مشخص است و مسئولین دولتی هم به آن اشاره دارند، تحریم ها تنها از روی کاغذ برداشته شده و در عمل شاهد خلاف این موضوع هستیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها به عنوان طرف اصلی بحث برجام در لغو تحریم ها و توافقنامه هایی که صورت گرفته است، کارشکنی می کنند، افزود: علارغم وعده ها و ادعاهایی که دولت قبل و در حین برجام به آن اشاره و مطرح می کرد، مانند اینکه برجام آفتاب تابان است و غیره، می بینیم هیچ کدام از ادعاها محقق نشده و متاسفانه به همان حداقل ها هم دست نیافتیم.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: این نکته که رفع تحریم های دیگر منوط به این است که ما رفتارمان را در بحث موشکی تغییر دهیم، بسیار غیر منطقی و خنده دار است؛ چراکه از اول بنا شده بود که این مذاکرات اتفاق بیفتند و به توافق هسته ای برسیم و اصلا قرار نبود بحث موشکی مطرح شود.

احمدی ادامه داد: مسئولین مذاکره کننده از ابتدا چارچوب ها و خط قرمزها را می دانستند و همیشه تاکید داشتند که خط قرمزها را رد نکرده ایم، ولی ما شاهد خلاف این بودیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در بحث مذاکرات شاهد ابهاماتی هستیم؛ چراکه در هیچ جایی محتویات مذاکرات منتشر و گزارش نشد و رسانه ها، افکار عمومی و مردم از آن اطلاعی ندارند؛ به نظر بنده این یا بی تدبیری مسئولین مذاکره کننده است و یا اینکه آنها فراموش کرده اند که با چه پیش شرط ها و چارچوب هایی برای انجام مذاکره اقدام کردند.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: هر کشوری برای حس امنیت خود چارچوب هایی دارد واقداماتی انجام می دهد، بحث موشکی ما هم در این چارچوب می گنجد؛ چراکه موضوع موشکی اصلا ربطی به توافق هسته ای ندارد.

احمدی خاطرنشان کرد: به نظر بنده کسانی که چنین حماقتی به ذهنشان می رسد که ما باید در بحث هسته ای کوتاه بیاییم یا جاهلند و از معادلات و مسائل سیاسی تصوری ندارند  و یا اگر آگاه هستند این اوج گستاخی و خیانت به مردم و امنیت کشور است که ما بخواهیم برای یک تصورات واهی که مشکلات ما با توافق و جلب رضایت طرف آمریکایی حل می شود، بخواهیم از موشکی کوتاه بیاییم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.