• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
رفعتی در گفت‌وگو با فارس:

چگونه دانشگاه علامه برای دبیرکل حزب منحله نهضت آزادی مجوز صادر کرده‌؟/ هشدار به وزارت علوم در خصوص صدور مجوز سخنرانی عناصر فتنه

  • کد خبر : 7208
  • 16 آبان 1396 - 13:27
چگونه دانشگاه علامه برای دبیرکل حزب منحله نهضت آزادی مجوز صادر کرده‌؟/ هشدار به وزارت علوم در خصوص صدور مجوز سخنرانی عناصر فتنه

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل علامه با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص لغو سخنرانی محمد توسلی در این دانشگاه گفت: چگونه دانشگاه برای دبیرکل حزبی که طی حکم دادگاه انقلاب اسلامی منحل اعلام شده است، مجوز صادر کرده است؟

میرحسین رفعتی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه محمد توسلی ( دبیرکل حزب منجله نهضت آزادی) و گلایه وی مبنی بر اینکه از ورودش به دانشگاه علامه جلوگیری شده است، گفت: در مورد این نامه چند نکته حائز اهمیت است. اولا نهضت آزادی به حکم قانون حق هیچ‌گونه فعالیت سیاسی در داخل کشور را ندارد. حضرت امام (ره) هم در تعبیری دقیق ضرر اینان را از ضرر منافقین بیشتر و بالاتر معرفی کردند.

وی افزود: ثانیا چگونه دانشگاه برای دبیرکل حزبی که طی حکم دادگاه انقلاب اسلامی منحل اعلام شده است، مجوز صادر کرده است؟ و ثالثا امثال آقای توسلی خیلی علاقه دارند تا ملت ایران حافظه تاریخی خود را درباره خیانت‌های نهضت آزادی به این نظام فراموش کند. و وقاحت را به آنجا رسانده اند که در نامه خود از سوابقشان در مدیریت انقلاب می‌گویند.

رفعتی تصریح کرد: شاید منظور آقای توسلی مدیریت انقلاب به سوی اهداف آمریکا است؛ یا مدیریت جنگ به سوی صدام جنایتکار. وی می‌تواند نام یک نفر از اعضای نهضت به اصطلاح آزادی را نام ببرد که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی شهید شده باشد؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: منافقین، این فرزندان عزیز بازرگان در جنگ ۸ ساله نقش ستون پنجم دشمن را ایفا کردند و ما ده‌ها هزار شهید به خاطر لو رفتن عملیات‌های مختلفمان دادیم. وی از پایبندی به کدام اصول و از خدمت به کدام منافع ملی دم می‌زند؟

رفعتی ادامه داد: هرجا فتنه‌ای در جمهوری اسلامی به پا شده، نهضت آزادی به حمایت آن برخاسته است. ما به مسئولان دانشگاه و وزارت علوم هشدار می‌دهیم که فتنه ۸۸ خط قرمز ماست و عملکرد این گروهک سیاسی در این فتنه مشخص و معلوم است.

وی در خاتمه گفت: وزارات علوم و مسئولان دانشگاه باید بگویند چگونه به چنین نفراتی مجوز حضور در دانشگاه داده می‌شود تا بعدا اینگونه زبانشان دراز باشد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.