• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
22
عرب؛دبیر روابط عمومی اتحادیه مستقل:

چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل در بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

  • کد خبر : 13246
  • 13 اردیبهشت 1400 - 4:52
چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل در بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود
محمدعلی عرب:به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل چهارمین دوره نشریات دانشجویی مستقل در بهار ۱۴۰۰ با شعار « نقد آزادانه؛ عدالت خواهی ساختارمند, و تحول خواهی امیدوارانه» برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل به نقل از خبرگزاری فارس،محمدعلی عرب دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل چهارمین دوره نشریات دانشجویی مستقل در بهار ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

دبیر چهارمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل افزود: شعار این جشنواره «نقد آزادانه، عدالخواهی ساختارمند و تحول‌خواهی امیدوارانه» در نظر گرفته شده است.

عرب تاکید کرد: گسترش و تثبیت گفتمان‌ انقلاب اسلامی در محیط دانشگاه یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: تاکید بر استکبارستیزی، عدالت‌خواهی، آزادی، استقلال، مردم سالاری دینی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، اقتصاد مقاومتی، توجه دادن محیط دانشجویی به معنویت، خودباوری و روحیه اعتماد ‌به‌ نفس، مسائل جهان اسلام، توجه به رویکرد نقادانه‌ی جنبش دانشجویی و پیشرفت کمی و کیفی نشریات دانشجویی، تشویق به انتشار منظم در قالب برنامه‌ریزی بلند مدت،کنشگری مناسب انتخاباتی، تشویق رویکرد های خلاقانه کرونایی نشریات جهت انتشار، رشد مهارت‌های روزنامه‌نگاری و خبرنگاری به وسیله‌ معرفی استعدادهای موجود در نشریات دانشگاهی به رسانه‌های کشور از اهداف مهم دیگر چهارمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل است.

عرب تصریح کرد: ما طبق منطق “نقد حکومت آری نفی حاکمیت هرگز” معتقدیم که نقد آزادانه ضلع جدایی ناپذیر کار نشریاتی در دانشگاه است و وجه متمایز نشریات امسال در ایام منتهی به انتخابات۱۴۰۰ باید توجه به دو رویکرد اساسی عدالتخواهی از جنس ساختارمند و تحول خواهی توام با امید باشد.

وی ادامه داد: جشنواره نشریات دانشجویی مستقل، ویژه نشریات دفاتر عضو اتحادیه بوده و
یادداشت نویسی، خبرنویسی، مصاحبه، گزارش نویسی، تیتر زنی،کاریکاتور و صفحه آرایی از بخش های اصلی این جشنواره است.

دبیر چهارمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل گفت: همچنین نشریه صوتی، نشریه الکترونیک و فضای مجازی بخش های ویژه این جشنواره هستند. در بخش ویژه فضای مجازی در بخش های؛ اکانت اینستاگرامی، بله و تلگرامی، کمپین سازی، تولیدات رسانه‌ای، ایده های کرونایی و خلاقیت در انتشار نشریات آثار قابل پذیرش است و ️به موفق ترین انجمن در حوزه فضای مجازی جایزه ویژه “رویش”
تعلق خواهد گرفت.

عرب اضافه کرد: انتخابات ۱۴۰۰، عدالت ساختارمند، تحول در حکمرانی و صنفی کرونایی از موضوعات ویژه جشنواره است که در داوری به آثاری که درمورد این موضوعات باشد امتیاز ویژه‌ای اعطا خواهد شد.

وی گفت: ️علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره که بواسطه مجازی بودن دانشگاه به صورت مجازی کار می‌کند ارسال کنند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: اختتامیه جشنواره تابستان ۱۴۰۰ همزمان با برگزاری بیست و دومین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار خواهد شد.

عرب افزود: در جشنواره امسال آثار منتشر شده در دوسال اخیر داوری و از آثار برتر در هر حوزه تجلیل خواهد شد. داوران جشنواره از فعالین رسانه‌ای کشوری و ادوار مجموعه اتحادیه خواهند بود که در اطلاعیه دیگر اسامی این عزیزان منتشر خواهد شد.

وی گفت: اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل سال۹۶ برگزار شده که الان به ایستگاه چهارم خود رسیده و طی جشنواره هایی که برگزار شده آثار زیادی به داوری گذاشته شده و از آثار برگزیده تجلیل شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.