• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
23
بیانیه واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی همدان به مناسبت حماسه نهم دی ماه :

چرا در دولت افرادی را در مسند امور قرار داده اند که نه تنها پیشینه خوبی در اتفاقات سال ۸۸ ندارند بلکه اکنون نیز سنگ آزادی سران فتنه را به سینه میزنند؟

  • کد خبر : 4883
  • 09 دی 1395 - 0:59
چرا در دولت افرادی را در مسند امور قرار داده اند که نه تنها پیشینه خوبی در اتفاقات سال ۸۸ ندارند بلکه اکنون نیز سنگ آزادی سران فتنه را به سینه میزنند؟

بسم الله الرحمن الرحیم وَ الْفِتْنَهُ أَکْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ [بقره / ۲۱۷]؛ فتنه جرمش از قتل بزرگ‌ تر است. حضور عظیم و خروشان مردمى در ۹ دى ۸۸، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود. (حضرت‌ آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب) بررسی ماهیت فتنه سال […]

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الْفِتْنَهُ أَکْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ [بقره / ۲۱۷]؛
فتنه جرمش از قتل بزرگ‌ تر است.
حضور عظیم و خروشان مردمى در ۹ دى ۸۸، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود.
(حضرت‌ آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب)
بررسی ماهیت فتنه سال ۸۸ و حوادثی که در خلال آن رخ داد نشان می دهد این آشوب برای غلبه بر حریف انتخاباتی نبود بلکه ،دشمنان ایران و اسلام در این شورش با یک همگرایی تمام عیار اسلامیت و جمهوریت نظام را هدف قرار داده‌ بودند.نقطه آغاز این آشوب از آنجایی بود که آقایان موسوی وکروبی برخلاف مواضع پیش از انتخابات خود که بیان می داشتند باید تابع خواسته و انتخاب مردم باشند و دم از گفتمان زنده باد مخالف من می زدند ادعای تقلب را فریاد کردند درحالیکه هیچ گونه دلیل و سندی بر مدعای خود نداشتند. گستاخی پیاده نظام آنان به حدی رسید که در روز عاشورای حسینی به ساحت سرور آزادگان حضرت امام حسین(ع) با شادی و هلهله جسارت کردند. به نفع اسرائیل شعار دادند و به عزاداران آل عصمت با دشنه و زنجیر حمله ور شدند. اما در این میان یک نکته بزرگ و مهم از نظر کوچکشان نادیده ماند ، اینکه آنان‌ تصور نمی‌کردند که با ‌وجود موج بحران‌سازی علیه نظام و کشور همچون اعمال تحریم و غبارآلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی جامعه‌، مردم ایران در اندک مدتی سره را از ناسره بازشناسند و انقلاب بصیرت برپا دارند .ملت ایران در نهم دی ماه ثابت کردند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب و نظام و میهن خود وفادارند و پیوند ناگسستنی میان امام و امت می باشد. مردم همیشه حاضر در میدان نبرد و استقامت ثابت کردند که ولایت‌، رکن انقلاب و استقلال و بالندگی ایران است. براستی که حماسه ۹ دی حقیقتا باعث یاس و ناامیدی و منسوخ شدن دشمنان خارجی شد .حماسه نه دی نشانگر بصیرت و دشمن شناسی، یکپارچگی ملت و دلبستگی آنان به نظام و در نهایت هوشیاری و بیداری مردم بود.
اکنون که حدود ۷سال از آن حوادث تلخ فتنه گران می‌گذرد، غبارها فرونشسته است اما خاطره ها ودرس های بزرگی که ما از آن روز ها گرفته ایم همچنان زنده است، چهره خائنین به ملت را بهتر می‌توان دید و دشمنان نظام، نان تحریم را در تنور فتنه پختند و اقتدار و امنیت ملی را به چالش کشاندند.
هرکس که کمترین فهم سیاسی داشته باشد، می‌داند که سران فتنه هنوز بر سر موضع خود هستند ونباید این اشتباه را مرتکب شده وفتنه را فقط وفقط به افراد داخل حصر نسبت دهیم چرا که تعدادی از کسانی که حامیان این جریان بودند و هدایتش را بر دوش میکشیدند اکنون در شعارهای خود از آزادی آنان صحبت میکنند واکثریت کسانی که سردمدار فتنه وکماندو های آنان بودند را به مناصب مهم مملکتی منصوب میکنند.
سوال ما از دولت اعتدال اینست:
که چرا موضع مشخصی در رابطه با فتنه و فتنه گران ندارند؟
و چرا در دولت خود افرادی را در مسند امور قرار داده اند که نه تنها پیشینه خوبی در اتفاقات سال ۸۸ ندارند بلکه اکنون نیز سنگ آزادی سران فتنه را به سینه میزنند؟
هر چه بیشتر می گذرد ابعاد خیانت ها و لطماتی که جنبش سبز بر مردم وارد کرده است عیان تر می گردد. افشاگری های اخیر مایکل لدین مبنی بر درخواست جنبش سبز برای اعمال تحریم های فلج کننده و فشار هر چه بیشتر به دولت ایران برای متحد کردن و حمایت حقیقی از جنبش سبز ؛ دال بر این مدعاست. نتیجه التماس تحریم خائنان این شد که آمریکایی که تا قبل از فتنه‌ی ۸۸ در شرف به رسمیت شناختن غنی سازی هسته ای و مذاکره بود و همچنین عقب گردهای متعدد از مواضع به شدت تند زمان بوش داشت مواضعش را تغییر دهد و به بهانه‌‌ی حقوق بشر و عدم دموکراسی شدید ترین تحریم ها را در کمترین زمان ممکن به تصویب برساند تا کاسبان حقیقی تحریم یعنی همان سران جنبش سبز به متامع سیاسی خود دستیابند.
کسانی هم که برای رفع حصر می‌کوشند، دنبال بازتولید فتنه می‌باشند، چرا که آنها کمترین کاری درباره اینکه موتور فتنه را خاموش کنند، در کارنامه سیاسی خود که ندارند هیچ اتفاقا در گردنه های مهم زمانه نقش خود را در رسیدن به هدف اصلی که وابسته نمودن یا بهتر است بگوییم تسلیم کردن کشور به بیگانگان به خوبی انجام میدهند ونشان داده اند شرایطش که مناسب گردد نه مخالفی را زنده خواهند گذاشت نه منتقدی را وحتی از قانون کشور خود به راحتی عبور میکنند.انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی همدان گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و همچنین پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع آرمان های انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸،از مردم شریف و متدین ایران دعوت می کند در مراسم بزرگداشت این حماسه ملی، حضور به هم رسانند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.