• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

چرا اصرار دارید برای برائت از منحرفین، فتنه‌گران را تطهیر کنید؟

  • کد خبر : 9086
  • 10 اسفند 1396 - 0:25
چرا اصرار دارید برای برائت از منحرفین، فتنه‌گران را تطهیر کنید؟

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش اظهارات اخیر دو تن از چهره‌های مهم در خصوص تطهیر سران فتنه در مقابل احمدی‌نژاد، نامه ای را خطاب به عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان و سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی منتشر کرد.

در بخش مهمی از نامه‌ی سعید تواناراد آمده است: چرا اصرار دارید برای برائت از منافقین و منحرفین، فاسدین فتنه‌گر را تطهیر کنید؟! اخیراً سعی داشتید واکنش به رفتارهای غلط احمدی نژاد را به وسیله‌ی مقایسه با میرحسین موسوی و ذکر نکات مثبت وی مطرح کنید!

متن کامل این نامه را در ادامه می‌خوانید:

حضرات آقایان گنجی (مدیر مسئول محترم روزنامه جوان)

سرلشکر فیروزآبادی(رئیس پیشین ستاد کل نیروهای مسلح)

با سلام و احترام؛
به نظر می‌رسد امروز اعلام برائت از رفتار منافقانه رئیس جمهور پیشین حتماً لازم است اما جای سؤال است که چرا اصرار دارید برای برائت از منافقین و منحرفین، فاسدین فتنه‌گر را تطهیر کنید؟! اخیراً سعی داشتید واکنش به رفتارهای غلط احمدی نژاد را به وسیله‌ی مقایسه با میرحسین موسوی و ذکر نکات مثبت وی مطرح کنید! حتماً می دانید معنای گفتن این حرف در رسانه، دوقطبی‌سازی پوچ و به معنای ارجحیت دادن یکی بر دیگری است. شما احتمالاً در سال ۸۸ در تهران بودید و لگد زدن موسوی به ۴۰ میلیون رأی مردم و بیانیه‌های چند صفحه‌ای علیه رأی مردم و جمهوریت نظام را دیدید. حالا دل خوش کردنتان به “یک رأی” یا “یک جمله” در راستای پیش بردن کدام پروژه است، الله اعلم!

پیشنهاد می‌کنم که کمی به “دین داری و تکلیف محوری” به جای “پروژه محوری” در سیاست برگردید و سخنان اخیر خود را مرور کنید پیش از آن که دانشجویان و مردم انقلابی از شما روی برگردانند.

اللهم ارزقنا بصیره فی طریق الولایه
والسلام
سعید توانا راد
دبیرسیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور

گفتنی است اخیرا سرلشکر فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح با نقل خاطره‌ای از میرحسین موسوی که یکی از سران فتنه سال ۸۸ است، مدعی شده بود که موسوی از همان اول، احمدی‌نژاد را خوب شناخته بود اما ما توجه نکردیم.

عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان نیز با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی‌اش مدعی شد که موسوی در حصر به یکی از کاندیدای تأیید شده نظام رای داد اما احمدی‌نژاد و دوستانش رأی باطله دادند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.