• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن:

پیروزی نهایی وقتی است که اسلام، به همه ابعاد و به همه احکامش در ایران پیاده شود….

  • کد خبر : 8753
  • 21 بهمن 1396 - 18:17
پیروزی نهایی وقتی است که اسلام، به همه ابعاد و به همه احکامش در ایران پیاده شود….

“پیروزی نهایی وقتی است که اسلام، به همه ابعاد و به همه احکامش در ایران پیاده شود؛ وپیروزی بالاتر آن که در همه اقطار عالم، اسلام حکومت کند.” امام خمینی(ره) بِسْمِ اللّهِ الرّحمنِ الرَّحیم سالها از پس هم آمدند و دهه ها گذشت و اکنون در آستانه چهارمین دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم. […]

“پیروزی نهایی وقتی است که اسلام، به همه ابعاد و به همه احکامش در ایران پیاده شود؛ وپیروزی بالاتر آن که در همه اقطار عالم، اسلام حکومت کند.”
امام خمینی(ره)

بِسْمِ اللّهِ الرّحمنِ الرَّحیم
سالها از پس هم آمدند و دهه ها گذشت و اکنون در آستانه چهارمین دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم. تاریخ فراموش نخواهد کرد ملّتی که در وسعت تمدن بشری همیشه پیشتاز بود، پس از روی کار آمدن خاندان قاجار و پهلوی چنان به استضعاف کشیده شد که در سالهای منتهی به انقلاب شکوهمند اسلامی از عزت و آقایی این مرز و بوم جز مترسکی پوشالی آن هم بسته به پایه ی جهان غرب در محوریت ایالات متحده برایمان باقی نمانده بود. در جهانی که اساسا انقلاب در کشورهای غرب زده تصور نمیشد، با یاری خداوند، راهبری امام خمینی و همراهی ملت شریف ایران، برگی از تاریخ رقم خورد که پایه ی نظریات متفکرین جهان را به لرزه درآورد و همه ی نگاه ها معطوف به انقلاب اسلامی شد.
زان پس دشمنان این ملت در عرصه های مختلف دست به دست هم دادند تا این پرچم مقدسِ سه رنگ را از بلندای این کره ی خاکی به خاک بکشانند که البته با یاری خدا، همّت مردمان این سرزمین و به رهبری امام راحل و مقام معظّم رهبری توطئه ها خنثی گردید و گام به گام توانایی، توانمندی و خودباوری افزایش پیدا کرد تا در یکی از ملتهب ترین شرایط در تاریخ این کشور، بر خلاف روند سابق ، این ایران باشد که نقش تعیین کننده را در کنار مراکز پیشرفته و قدرتمند در جهان بازی کند نه آنکه بنشیند و دیگران برایش تصمیم بگیرند.
امروز پیشرفت ایران اسلامی با دستان ملت میسر شده است. در حوزه های مهمی از صنایع پیشرفته، کشاورزی، سلامت، شاخصهای توسعه، توزیع سیاسی و اجتماعی و… آمارهای جهانی همه حاکی از آن است که روند صعودی پیشرفت ایران چند برابر قبل از انقلاب اسلامی بوده و در بعضی موارد با وجود تحریمهای سیاسی، اقتصادی و علمی، جزو کشورهای برتر جهانیست. البته بر همگان واضح است پیشرفت میسر نخواهد شد جز در سایه ی امنیت؛ امنیتی که آنرا مرهون خون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای امنیت هستیم و امیدواریم هم ملت و هم مسوولین بتوانند با عملکرد درست خود پاسخگوی خون شهدا باشند.
با مرور سخنان امام و رهبری که نصب العین ما در مسایل کشور و جهان اسلام است این مساله حاصل میشود که هنوز کشور با مسیری که در حوزه های مختلف خصوصا جاری شدن اسلام ناب محمّدی(ص)، مسایل اجتماعی، رفع تبعیض و نابرابری ها، اتحاد و همبستگی، محوریت یافتن مفهوم عدالت اسلامی در ساختار سیاسی-اقتصادی-اجتماعی کشور در مقابل محوریت داشتن قدرت و ثروت در دولتهای غیر و مواردی از این دست هنوز با معیار های جمهوری اسلامی فاصله داریم. شروع به کار انقلاب اسلامی از نقطه صفر بجامانده از رژیم سابق، جنگ تحمیلی، فشارها و توطئه های خارجی همه و همه دست به دست هم داده تا حرکت در مسیرهای مذکور به کندی صورت گیرد امّا عملکرد برخی مسوولین و نهادها نیز ما را در خصوص مسائل کشور و انقلاب نگران میکند. به قول امام راحل باید ترسید از روزی که خدایی ناکرده ملت یوم الله دیگری را در برابر مسوولین رقم بزنند.
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران جهت تجدید بیعت با آرمانهای بنیان گذار انقلاب ، رهبری معظّم و همچنین پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، ضمن حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، از آحاد ملت شریف ایران دعوت می نماید تا با حضور حداکثری خود در صحنه، در مستحکم تر کردن پایه های این نظام شریک باشند.

“والسّلام علیکم و رحمت اللّه و برکاته”

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.