• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
18
دشتبانی در مصاحبه با خبرگزاری فارس:

پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل برگزار می‌شود

  • کد خبر : 15596
  • 13 تیر 1401 - 22:25
پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل برگزار می‌شود
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل همزمان با بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، مهدی دشتبانی دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی فارس‌گفت: پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی همزمان با بیست و سومین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار می‌شود.
دبیر این دوره از جشنواره نشریات مستقل گفت: آثار دفاتر ۶۲ گانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در موضوعات ویژه جهاد تبیین، عقلانیت در حکمرانی و عدالت خواهی ساختارمند به صورت ویژه و جداگانه داوری خواهند شد.
وی ادامه داد: آثاری که از مهرماه سال ۹۸ تاکنون منتشر شده قابل شرکت در جشنواره هستند. مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مردادماه می‌باشد. بخش های مختلف پنجمین دوره نشریات مستقل نیز به شرح ذیل است:
دشتبانی درباره بخش‌های اصلی این جشنواره گفت: در این بخش دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور می توانند نشریات ثبت شده و فعال خود را در بخش های یادداشت نویسی، خبرنویسی، مصاحبه، صفحه  آرایی و تیتر ارسال کنند، سقف ارسال در هر بخش حداکثر سه اثر می‌باشد.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره صفحات مجازی گفت: هدف از اضافه شدن این بخش به جشنواره رصد و بررسی دفاتر فعال و موفق در حوزه شبکه‌های اجتماعی می‌باشد و برای شرکت در این بخش لازم است آدرس صفحات مجازی فعال دفاتر در فرم ثبت نام در جشنواره ثبت شود


دشتبانی درباره تولیدات چند رسانه‌ای تصریح کرد: در این بخش تولیدات تصویری و صوتی در دو بخش کلی کلیپ و پادکست تعریف شده است، همچنین سقف ارسال آثار در این بخش حداکثر تا ۳ اثر قابل ارسال است. لازم به ذکر است که منظور از ارسال آثار در این بخش فقط آثار مربوط به نشریات دفاتر نیست ، دفاتر در این بخش میتوانند هر اثری تولیدی دفترخودشان را با هر موضوعی ارسال کنند.
وی با اشاره به اضافه شدن بخش اینفوگرافیک به جشنواره تصریح کرد:  هدف از اضافه شدن این بخش در جشنواره سازماندهی شدن و همچنین ایجاد رقابت دفاتر در ارسال گزارش عمکرد( ۳ ساله) دفتر خود میباشد به این شکل که طبق چارچوب کلی که برای شرکت در این بخش مشخص میشود، دفاتر می‌توانندبرنامه های مهم و شاخص این سه سال خود رادر قالب یک اینفوگرافیک ارسال کنند.
دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل‌  درمورد راهبرد برتر جشنواره عنوان کرد: هر عملیات رسانه‌ای و همچنین اقدامات و برنامه های شاخص و الگوی موفق که دفاتر در این مدت تجربه کردند، واجد شرایط شرکت در این بخش از جشنواره هستند،مسائلی که همواره از مسائل اصلی و چالش های این مدت تشکل ها بوده است.
دشتبانی در پایان گفت:‌ بصورت کلی هر راهبرد موفقی از نظر دفاتر بصورت یک سناریو (از ایده تا اجرا ) و یا حتی بصورت ایده تنها به همراه پیوست های لازم در قالب یک فایل در فرم ثبت نام جشنواره ارسال می‌شود و آثار ارسال شده پس از داوری و یا صحت سنجی اعلام و از راهبرد های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

برای اطلاع از توضیحات جشنواره کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.