• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

وزیر علوم علی رغم قولی که داده بود، پای صحبت دانشجویان نیامد

  • کد خبر : 3596
  • 07 شهریور 1395 - 23:01
وزیر علوم علی رغم قولی که داده بود، پای صحبت دانشجویان نیامد

 در خصوص حضور وزیر علوم در دانشگاه سمنان عنوان کرد: جلسه‌ای که در دانشگاه با حضور دکتر فرهادی برگزار شد تنها از انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد شاهرود دعوت شده بود. این فعال دانشجویی همچنین ابراز داشت: در روز گذشته همزمان با هفته دولت، شاهد حضور دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان […]

 در خصوص حضور وزیر علوم در دانشگاه سمنان عنوان کرد: جلسه‌ای که در دانشگاه با حضور دکتر فرهادی برگزار شد تنها از انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد شاهرود دعوت شده بود.

این فعال دانشجویی همچنین ابراز داشت: در روز گذشته همزمان با هفته دولت، شاهد حضور دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان نماینده دولت در دانشگاه سمنان بودیم که متاسفانه نه از طرف دانشگاه و نه از طرف وزارتخانه هیچ هماهنگی و دعوتی از تشکل‌های دانشجویی به عمل نیامد!

وی با ابراز تاسف از این رفتار وزیر علوم خاطرنشان کرد: چند ماه قبل بود که وزیر علوم به همراه دولت به سمنان آمده بود که در آن سفر با توجه به مطالبه دانشجویان و تشکل‌های استان، «برگزاری جلسه» را به تابستان موکول کرد که با توجه به تعطیلی تابستانی دانشگاه‌ها با پاسخ منفی دانشجویان روبرو شد. در ادامه اما شخص آقای فرهادی قول دادند تا اوایل مهرماه به دانشگاه سمنان بیایند و پاسخگوی سوالات و مطالبات دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی باشند که با توجه حضور روز گذشته ایشان در استان سمنان، دیگر بعید است که حالاحالاها به سمنان بیایند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: حتی بزرگترین تشکل استان یعنی انجمن اسلامی را هم به جلسه دیروز دعوت نکردند که این موضوع برای ما بسیار جای تعجب دارد.

خوش‌سیما ابراز عقیده کرد: در جلسه دیروز حقیقتا به دغدغه های دانشجویی و صنفی پرداخته نشد!

گفتنی است روز گذشته وزیر علوم، در سفر یک روزه خود به استان سمنان در آئین افتتاح شش طرح دانشگاهی، بازگشایی یک طرح صنعتی و نشستی با حضور اساتید در دانشگاه های صنعتی شاهرود و سمنان حضور یافت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.