• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
محمدرضا محمدی عضو شورای مرکزی اتحادیه در گفتگو با فارس:

وزیر بهداشت قبل از استعفا باید پاسخگوی عملکردش باشد

  • کد خبر : 10712
  • 11 دی 1397 - 21:44
وزیر بهداشت قبل از استعفا باید پاسخگوی عملکردش باشد

محمدرضا محمدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: امروز قاضی‌‌زاده هاشمی فرصت مناسب یافته تا در زمانی که خبرها پشت سر هم از راه می رسند و همه چیز تحت شعاع اخباری مثل حادثه علوم و تحقیقات، رحلت آیت الله شاهرودی و حاشیه‌های یکی از نمایندگان […]

محمدرضا محمدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: امروز قاضی‌‌زاده هاشمی فرصت مناسب یافته تا در زمانی که خبرها پشت سر هم از راه می رسند و همه چیز تحت شعاع اخباری مثل حادثه علوم و تحقیقات، رحلت آیت الله شاهرودی و حاشیه‌های یکی از نمایندگان مجلس است، از کابینه سراسر شکست حجت الاسلام روحانی فرار کند.

وی افزود: وزیر بهداشت که روزی با افتخار تمام، برگه رای خود به روحانی را به خبرنگاران نشان می‌داد قبل از استعفا باید در مقابل افکار عمومی پاسخگوی عملکرد خود باشد.

محمدی اضافه کرد: شنیده‌ها حاکی از این است که وی در اعتراض به کاهش بودجه طرح تحول سلامت این اقدام را انجام داده که در نوع خود جالب توجه است. البته برخی نمایندگان مجلس از جمله رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می گوید بودجه طرح تحول حتی افزایش هم داشته است. باید گفت که طرح تحول در این سالها چه گلی به سر کشور زده که حالا کاهش بودجه اش بهانه ای برای استعفا باشد.

وی تاکید کرد: آیا آقای قاضی زاده هاشمی حاضر است در تریبون دانشگاه از طرحش دفاع کند؟ بارها او را به دانشگاه‌ها دعوت کردیم برای پاسخگویی اما هرگز حاضر نشد‌. یکبار هم که به دانشگاه رفت در مقابل دانشجویی که در مورد طرح تحول سلامت سوال کرد فحاشی نمود.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اظهار داشت: به اعتقاد ما قاضی زاده باید محاکمه شود و برای این موضوع ادله هم موجود است. از همین طرح تحول گرفته تا میلیارد ها دلار پولی که از صندوق توسعه ملی گرفت و خرج توسعه زیرمیزی در جامعه پزشکی کرد بجای توسعه درمان!

وی گفت: افکار عمومی نمی‌تواند به این سادگی از کنار بی مسئولیتی و فرار از پاسخگویی مسئولین بگذرد. خصوصا مسئولانی که سابقه ناسزاگویی به طبقات مختلف مردم در این سالها را دارند. از خودت بمال تا تکفیری و فرقانی.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.