• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان پیرو وقایع هفته گذشته

همیشه صدای دانشجو بوده‌ایم و خواهیم بود

  • کد خبر : 16224
  • 18 مهر 1401 - 8:24
همیشه صدای دانشجو بوده‌ایم و خواهیم بود
اعتراضات مدیریت شده و گفتگوی آزادانه و منطقی، بهترین راه برای شنیده شدن حرف دانشجوست و ما از شیوه‌ی مطالبه‌گری دانشجوها حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان طی بیانیه‌ای پیرو وقایع هفته گذشته اعلام کردند:

 

اعتراضات مدیریت شده و گفتگوی آزادانه و منطقی، بهترین راه برای شنیده شدن حرف دانشجوست و ما از شیوه‌ی مطالبه‌گری دانشجوها حمایت می‌کنیم.

 

دانشجویان محترم دانشگاه سمنان با پرداختن به گفتگو به جای بالا بردن هیجان، یکی از بهترین الگوها در سطح کشور بودند که بیانگر فهم و درک دانشجویان است. متاسفانه در بعضی از مناطق، اعتراض دانشجویی تبدیل به شعارهای تند سیاسی و خشونت و درگیری شد که چیزی جز سواستفاده‌ی گروه‌های تجزیه طلب و خارج نشین‌های فراری را به همراه نداشت.

 

ما از مسئولین دانشگاه می‌خواهیم به خواسته‌های دانشجویان رسیدگی کامل کنند و صدای مطالبه‌ی آن‌ها را به مسئولان بالا دستی برسانند. لازم است هرچه زودتر فضایی آزادانه در چارچوب، برای گفتگوهای دائمی در دانشگاه فراهم شود.

 

اعتصاب کلاس‌ها نیز ظلم واضح به تمام افرادی است که کیلومترها از خانواده‌ و عزیزان خود فاصله گرفتند و برای حضور در کلاس به دانشگاه آمده‌اند. هزینه‌ی هدر رفته‌ی دانشجویان شبانه قابل جبران نیست. کسانیکه باعث ایجاد مشکل درسی برای خود دیگران می‌شوند، به هیچ عنوان خیرخواه دانشجو نیستند.

 

در پایان جا دارد از دانشجویان فهیم و با بصیرت دانشگاه دولتی سمنان به جهت اعتراض‌های مسالمت‌آمیز و گفت‌وگو محور، نهایت تقدیر و تشکر را به جا آوریم.

 

و السلام علی من التبع الهدی.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.