• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1
مظاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

همایش‌‌های جوانان انقلابی موجب وفاق در بین دانشجویان خواهد شد

  • کد خبر : 4844
  • 05 دی 1395 - 16:51
همایش‌‌های جوانان انقلابی موجب وفاق در بین دانشجویان خواهد شد

ابوالفضل مظاهری، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برپایی همایش‌ها با عنوان «جوان انقلابی» در سراسر کشور گفت: این حرکت در فضای دانشگاه‌‌ها به همت بسیج دانشجویی آغاز شد و حرکت خوبی بوده و یکی از مصداق‌های روشن منویات رهبر معظم انقلاب است.   […]

ابوالفضل مظاهری، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برپایی همایش‌ها با عنوان «جوان انقلابی» در سراسر کشور گفت: این حرکت در فضای دانشگاه‌‌ها به همت بسیج دانشجویی آغاز شد و حرکت خوبی بوده و یکی از مصداق‌های روشن منویات رهبر معظم انقلاب است.

 

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار ماه مبارک رمضان با دانشجویان بحث هم افزایی تشکل‌های انقلابی را مطرح کردند؛ حال این همایش‌هایی که با عنوان جوانان انقلابی در سراسر کشور ایجاد می‌شود، باعث وفاق دانشجویان در کف دانشگاه خواهد شد.

 

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با بیان اینکه در صورت وحدت بین دانشجویان انقلابی شاهد ثمرات خوبی خواهیم بود، اظهار داشت: عده‌ای در کف دانشگاه ساده انگارانه به دنبال اختلاف افکنی بین دانشجویان مختلف از جمله انقلابی هستند؛ این قبیل فعالیت‌ها می‌تواند به هم صدایی و یک دستی دانشجویان کمک کند.

 

وی افزود: امیدواریم وحدت بین جوانان انقلابی صرفا در همایش‌ها خلاصه نشود. خیلی از فعالیت‌ها در دانشگاه‌ها وجود دارد که منتظر همگام شدن هستند؛ اگر این هم افزایی در قدم اول در قالب همایش و در قدم بعدی به صورت فعالیت‌های اجتماعی در سطح شهرهای مختلف کشورمان صورت بگیرد، منجر به ظهور و بروز حرکات مثبتی خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.