• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

هر گونه فکر مذاکره و دوستی با این شیطان بزرگ را محکوم می کنیم

  • کد خبر : 990
  • 13 آبان 1394 - 18:51
هر گونه فکر مذاکره و دوستی با این شیطان بزرگ را محکوم می کنیم

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بر اساس دستور صریح قرآن در آیه ۵۱ سوره مائده که می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید ، یهود و نصارا را یاوران و دوستان خود مگیرید ، آنها دوستان و یاوران یکدیگرند ، و هر کس از شما آنها را دوست و یاور خود گیرد […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بر اساس دستور صریح قرآن در آیه ۵۱ سوره مائده که می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید ، یهود و نصارا را یاوران و دوستان خود مگیرید ، آنها دوستان و یاوران یکدیگرند ، و هر کس از شما آنها را دوست و یاور خود گیرد از آنها خواهد بود ( و ستمکار است و ) بی تردید خداوند گروه ستمکاران را هدایت نمی کند.
اعلام می داریم که پذیرفتن ولایت و دوستی کسانی که سرپنجه انگشتان آنان به خون ملت های مظلوم و ستمدیده جهان آغشته است ظلمی آشکار و خیانتی نابخشودنی نه به اسلام و مسلمین که به جهان بشریت است از این رو دشمنی و نفرت و بغض خود را به چنین ظالمانی ، تا زمانی که از سر نخوت و تکبر به ظلم خود ادامه می دهند نخواهیم پذیرفت.
به راستی چه وجدان بیدار و عقل هشیاری است که امروز نداند و نبیند که طمع ورزی ها؛ دسیسه ها؛ نخوت؛غرور و تکبر چند دولت مدعی امنیت جهان دست به ناامنی های گسترده در راستای تامین منافع خود در جای جای منطقه خاور میانه و دیگر کشورها به بهانه مبارزه با تروریسم نزده است؟
براستی چه کسی امروز نمی داند که آمریکای جنایت کار در حالی مدعی ارمغان صلح و آزادی در دیگر کشورهاست که تروریسم در راستای منافع خود را به تروریسم خوب معرفی نموده و هر صدا و ندای حق طلبی را که در مقابل او به دادخواهی و حق خواهی بلند شده است به تروریسم بد معرفی می نماید و وحشیانه ترین رفتارها و واکنش ها را در مقابل آنان با مزورانه ترین و فریبکارانه ترین روش ها اعمال می دارد.
آیا از کشوری که شکل گیری و بنانی آن جز بر ویرانی و خرابی خانه ها و سرزمین های بومیان آن منطقه نبوده است چه انتظاری بیش از این می رود؟
آیا از کشوری که گردانندگان پشت صحنه آن کسانی جز یهودیت و مسیحیت صهیونیزم نیست و در طول تاریخ سیاسی خود کشتارهای فجیع و جنگهای خانمانسوزی را مستقیم یا غیر مستقیم براه انداخته است می توان انتظار دوستی صادقانه داشت؟
ایا حافظه تاریخی ملت مظلوم ایران جنایت ها و خیانت های کاخ به اصطلاح سفید امریکا را که روزهای سیاهی را در قبل از انقلاب برای این مرزوبوم رقم زده است فراموش خواهد کرد؟
حافظه تاریخی چه کسی جنایایت کودتای ۲۸ مرداد؛ تحمیل لایحه ننگین کاپیتلاسیون در زمان محمد رضا شاه؛ جنگ تحمیلی عراق علیه ایران؛ سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس؛ تجاوز بزدلانه شبانه به خاک ایران در صحرای طبس؛ حمله به نفت کش های ایرانی و ده ها مورد دیگر از این قساوت ها و سنگ دلی ها را فراموش خواهد کرد؟
کدامین ایرانی وطن دوست و عاشق ایران که چیزی جز استقلال و شرف و عزت و پیشرفت این مرزو بوم را نمی خواهد به خود اجازه می دهد که شاهد این همه رجزخوانی ها؛ تحدیدها و تحقیر های ملت شریف و نجیب ایران توسط کشوی مستکبر و ظالم و متجاوز باشد و به جرم استقلال خواهی و عزت طلبی شاهد این همه تحریم های ظالمانه و نقشه های خباثت امیز از سوی امریکا باشد و دل به دوستی با این کشور چپاول گر ببند.
سخن؛ باور؛ اعتقاد و عزم راسخ ما در باره عدم رابطه و عدم مذاکره با آمریکا همان سخنان حکمت آمیز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله علیه است که فرمود:
ملت شریف ایران، خبر قطع رابطه بین ایران و امریکا را دریافت کردم و اگر کارتر درعمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است، همین قطع رابطه است. رابطه بین یک ملت بپا خاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بین المللی با یک چپاولگر عالَمخوار، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. ما این قطع رابطه را به فال نیک می‌گیریم؛ چون که این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید امریکا از ایران است.
بعد از گذشت سی و اندی سال از آن قطع رابطه بر مسیری پا می فشاریم که رهبر فرزانه انقلاب به عنوان دیده بینا و بصیر این کشور که علی وار در مقابل دسیسه های دستگاه های زر و زور و تزویر استکباری بر آن پا می فشارد:
۱- مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور است.
۲- مذاکره با آمریکا ممنوع است زیرا این مذاکره نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضررهای بیشماری نیز دارد.
۳- شرایط کنونی از لحاظ فعالیت ها و تلاشهای دشمنان جمهوری اسلامی که ما بر آنها احاطه اطلاعاتی نیز داریم، مقطع مهمی است زیرا آنها به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار مردم درخصوص مسائل انقلابی، دینی و مصالح ملی کشور هستند… البته به لطف خداوند جوانان ما در دانشگاهها و همچنین در نیروهای مسلح بیدار و پای کار هستند.
۴- متأسفانه عده ای برای توجیه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ، با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه ها، سخنرانی ها و فضای مجازی مطرح می کنند، که کاملاً اشتباه است.
۵- ایران هیچ مخالفتی با اصل مذاکره با کشورها، اعم از اروپایی و غیراروپایی ندارد،اما در مورد آمریکا موضوع متفاوت است زیرا آنها تعریفی که از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران کرده اند، به معنای نفوذ و باز کردن راه برای تحمیل است
۶- امروز بزرگترین خطر برای دنیا، نفاق و ریا و دروغگویی مدعیان حقوق بشر است به گونه ای که به راحتی از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در قبال جنایات و فجایع دلخراش این غده سرطانی نه تنها سکوت کرده که به حمایت همه جانبه و بی چون و چرا می پردازد. آیا می توان از حمایت های آشکار و پنهان آمریکا از رژیم آل سعود و جنایات این کشور در برابر مردم مظلوم یمن؛ بحرین؛ سوریه و عراق چشم فرو بست؟
۷- در پایان ضمن اعلام انزجار قلبی از تمامی جنایات دولتمردان آمریکا هر گونه فکر مذاکره و دوستی با این شیطان بزرگ را محکوم کرده و اعلام می داریم با تمام توان خود و بر اساس نفی ولایت و دوستی با دشمنان خدا، در جبهه ولایت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب در دفاع از اسلام و ایران در صحنه حضور داریم و از خداوند بزرگ و منان عاجزانه مسئلت داریم که این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر متصل نماید. ان شاء الله
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.