• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

هر قراردادی که برای ملت ایران ننگین باشد، باید به آتش کشیده شود

  • کد خبر : 3628
  • 17 شهریور 1395 - 12:56
هر قراردادی که برای ملت ایران ننگین باشد، باید به آتش کشیده شود

قائد رحمت، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به خودتحریمی برخی نهادهای داخلی بیان داشت: با اجرای قرارداد fatf بانک های ایرانی خود تحریمی را رقم زدند، با این قرارداد تفتیش و بازرسی و دسترسی به هویت ایرانیان برای غربی ها امکان پذیر است و هر موقع که بخواهند […]

قائد رحمت، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به خودتحریمی برخی نهادهای داخلی بیان داشت: با اجرای قرارداد fatf بانک های ایرانی خود تحریمی را رقم زدند، با این قرارداد تفتیش و بازرسی و دسترسی به هویت ایرانیان برای غربی ها امکان پذیر است و هر موقع که بخواهند اطلاعات را دریافت و حتی می توانند مصادره هم کنند و با این قرادادها کم‌کم داریم از همه لحاظ مستعمره می شویم.

وی افزود: چرا دولت متن توافق را منتشر نکرد؟ به خاطر مسائل محرمانه؟ کدام محرمانه؟ برخی چیزها تا موقعی باید محرمانه بمانند که امکان دسترسی دشمن به این اطلاعات وجود دارد (بگذریم که فعلا جاسوسان داخلی در مرکز دولت یکی یکی دارند لو می روند…)؛ اما وقتی که دشمن همه چیز را می داند، پس دیگر چیزی برای مخفی کردن نیست.
این فعال دانشجویی ادامه داد: حتما ملت خودمان نامحرم هستند که نباید با خبر باشند؛ با این حساب که گفته شد هر توافق مخفیانه در حکم خیانت است و این ننگ نامه هم در حکم خیانت است به ملت.

قائد رحمت با بیان اینکه چرا دولت ما باید تا این حد خود را پایین بیاورد و عزت ملت را بفروشد، بدتر اینکه برخی کارگزار غربی ها هم شده اند، تصریح کرد: تا کنون گفته شده که برجام برای عزت بود!!! کدام عزت؟ شما که یکسره به غرب امتیاز می دهید و خواسته هایشان را اجرا می کنید، کجای این عزت است؟ چرخ هسته ای را می‌شکنید، کارخانه ها را تعطیل می‌کنید، بتن ریزی می‌کنید، قراردادهای ننگین امضا و اجرا می‌کنید، این عزت است؟

وی بیان داشت: اگر هم عزت را در بحث سفره های خالی مردم را پر کردن می بینید که باید بگویم در این مورد هم کاری نکرده اید. کدام گرانی را رفع کرده اید؟ کدام اشتغال را ایجاد کرده اید؟  مداوم می گفتید که سرمایه وارد مملکت شده، پس چرا یکسره گرانی بیشتر می شود و اثری از پول های وارد شده در زندگی مردم نیست؟یکسره همه این ها را بزک می کنید و با لبخند زیبا نشانشان می دهید. این هم که دوران ذلت بار پسابرجامتان است که قرادادی باید اجرا شود که از کاپیتولاسیون ننگین تر و خفت بارتر است.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اگر کسانی در دولت از آمریکا می ترسند، بدانند که ما نمی ترسیم و قریب به چهل سال است مقابلشان ایستاده ایم. اگر وزیر خارجه از آمریکا می ترسد و می گوید که آنها با یک دکمه تمام سیستم دفاعی ما را از کار می اندازد و ما نمی توانیم مقابلشان بایستیم،  برای خودش می گوید و از جانب خود سخن می گوید. ما نه تنها از آمریکا، بلکه از هیچ کشور دیگری ترسی نداریم.

قائد رحمت تصریح کرد: آن کسی که می‌گوید باید صنعت نظامی تعطیل شود تا چرخ اقتصاد بچرخد، عقلش را از دست داده، چون که دیوانگان هم چنین چیزی را نمی‌پذیرند، چه رسد به عاقلان! اکنون دوره قاجار نیست، دوره ترکمانچای ها نیست… ایران امروز مقتدر است و هیچ چیز ذلت باری را نمی پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید هر چه سریعتر این ننگ نامه ها از بین بروند، ما اجازه نمی دهیم که فرزندان با غیرت و جان بر کف سپاه در تحریم داخلی قرار گیرند، سپاهی که کشور مدیون اوست، سپاه قدسی که امنیت داخل مرزهای ایران، مدیون ایثار و خون های آنهاست که با دشمن ملت در خارج می جنگند که جنگ به مرزهای کشور نکشد.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز تاکید کرد: ملت اجازه هیچ ننگ نامه ای را نمی دهد و  هر توافق ننگین را به آتش خواهیم کشید و اگر اقدامی از سوی شما صورت نگیرد، ملت انقلابی خودش دست به کار خواهد شد و از عزت و غرور میهن دفاع خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.