• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
تشکر «انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد» از ملت فهیم و غیور ایران بابت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن:

هدف مردم ایران از انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت قرآن بود.

  • کد خبر : 8799
  • 23 بهمن 1396 - 11:07
هدف مردم ایران از انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت قرآن بود.

بسم الله القاسم الجبارین در حالی که ۳۹ سال از سالگرد انقلاب اسلامی می‌گذرد و قدم در چهلمین بهار انقلاب در دل زمستان نهاده‌ایم، حوادث نظام بین الملل و شرایط داخلی بر اهمیت بیست و دوی بهمن و راهپیمایى آن فزونی داده است، زیرا این انقلاب نه تنها ایران، بلکه کل غرب آسیا و شمال […]

بسم الله القاسم الجبارین
در حالی که ۳۹ سال از سالگرد انقلاب اسلامی می‌گذرد و قدم در چهلمین بهار انقلاب در دل زمستان نهاده‌ایم، حوادث نظام بین الملل و شرایط داخلی بر اهمیت بیست و دوی بهمن و راهپیمایى آن فزونی داده است، زیرا این انقلاب نه تنها ایران، بلکه کل غرب آسیا و شمال آفریقا را درنوردیده و اسلام ناب را ابر قدرتی در برابر شرق و غرب عالم معرفی نموده است.
انقلابی که ریشه صورت گیری آن تقابل با دیکتاتوری و استبداد داخلی رژیم و مبارزه با خود فروختگی و وابستگی به خارجی بود. در نهایت، مردم ایران بعد از سال ها تحمل رنج و مبارزه و با رهبری خمینی کبیر موفق شدند تا رژیم طاغوت را ساقط کرده و پرچم اسلام را به اهتزاز درآوردند.
هدف مردم ایران از این انقلاب، تشکیل حکومت قرآن بود که با استبداد و وابستگی و کفر و بی عدالتی در تضاد قرار داشت. حال که ۳۹ سال از محقق شدن این امر گذشته است، اصلی‌ترین موضوعی که مطرح است پایبندی به مبانی اصلی و اولیه‌ی شکل گیری انقلاب است و نباید بگذاریم تا مشکلات و دسیسه‌های داخلی و خارجی، ذهن و اندیشه‌ی مردم انقلابی ایران را از هدف اصلی منحرف کرده و آن را تحت الشعاع قرار دهد. مردم ایران همواره از همان آغاز نهضت با تکیه بر دو اصل اسلام محوری و اطاعت از ولی و رهبر خویش از تنگناها و سختی‌های پیش رو گذشتند و امروز با تمسک به خون شهدای انقلاب هر روز پرچم ایران اسلامی را بر فراز بلندترین قله های افتخار به اهتزاز در می اورند. لذا ما اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین تشکل دانشجویی استان یزد، تشکر صمیمانه‌ی خود را ابراز میداریم از همه‌ی اقشار مردم و به خصوص دانشجویان گرامی که از پیشتازان تبلیغ نهضت خمینی کبیر بوده‌اند و در ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۶ فرمان رهبر خویش را لبیک گفته و راهپیمایی تماشایی را به نمایان گذاشتند تا بار دیگر با آرمانهای امامشان و انقلابشان تجدید بیعت کنند. مردم بار دیگر نشان دادند که ماهرگز فراموش نمی‌کنیم که امام (ره) با شعار الله اکبر به ما آموخت که خدا، از همه‌ی قدرت های استکباری بزرگ‌تر است و انقلاب ما نه تنها یک انقلاب انسانی، بلکه فرهنگی نیز می‌باشد. امید است که مسئولان محترم قدردان این مردم وظیفه شناس باشند و در راستای تحقق عدالت و رسیدگی به مستضعفین که به حق صاحبان اصلی انقلابند و شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» تمام قوای خود را به کار گیرند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.