• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان و دیگر تشکلهای انقلابی دانشجویی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی به مناسبت یوم الله 9دی:

نهم دی، حرکتی بود از جنس انقلاب ۲۲ بهمن۵۷

  • کد خبر : 8179
  • 09 دی 1396 - 15:14
نهم دی، حرکتی بود از جنس انقلاب ۲۲ بهمن۵۷

بسم الله الرحمن الرحیم انا فتحنا لک فتحا مبینا روزهای سال به طور طبیعی و به خودی خود همه مثل هم اند؛ این انسان ها و اراده ها و مجاهدت هاست که یک روزی را از میان روزهای دیگر بیرون می کشد و مشخص و متمایز می کند و آن را مثل پرچمی نگاه می […]

بسم الله الرحمن الرحیم
انا فتحنا لک فتحا مبینا
روزهای سال به طور طبیعی و به خودی خود همه مثل هم اند؛ این انسان ها و اراده ها و مجاهدت هاست که یک روزی را از میان روزهای دیگر بیرون می کشد و مشخص و متمایز می کند و آن را مثل پرچمی نگاه می دارد تا راهنمای دیگران باشد. “مقام معظم رهبری”

نهم دی ماه ۱۳۸۸ از آن جمله روزهاست که بیرون کشیده شد و مشخص و متمایز گشت و تا ابد در حافظه ی تاریخ با خاطره ای خوش از بصیرت و وحدت ملت به یادگار خواهد ماند.
حرکت نهم دی، حرکتی بود از جنس انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ با همان شاخصه ها و ارزش ها؛ و نشان داد مردم همچنان با اعتماد و دلبستگی به ایران خود ـ ایرانی که برای اسلامی شدنش خون دلها خورده ایم ـ با وجود مشکلات، اما نقاط مثبت را هم می بینند؛ و ثابت کرد  نسل سوم نقلاب در ادامه ی راه همان نسل اول، با قدرت و بصیرت بیشتر، علم این حرکت را به پیش خواهد برد.
حقیقت امر این است؛ دشمن که با انقلاب ما و ارزش های حاکم بر آن ماهیت خود را در معرض خطر دید و در طول سالیان طرق مختلف دشمنی با ملت را آزمود، این بار سعی کرد با ایجاد فتنه مسیر حرکت انقلاب را منحرف کند؛ و با بحرانی نشان دادن شرایط کشور و طرح ایده های کذایی همچون دولت وحدت ملی تلاش کرد با القای شائبه ی تقلب، ملت را به خیابان کشانده و مقابل نظام قرار دهند.
۷ماه اردوکشی خیابانی کرده، _امنیت را از مردم سلب کرده و پیروزی حضور حداکثری در انتخابات را به کام آن ها زهر کردند. در مقابل جریان قانونی کشور، به شکل غیرقانونی و خبیثانه ایستادگی کرده و کشور را در مقابل بیگانگان ضعیف نشان دادند. جوانان را به کام مرگ کشانده و در نهایت در روز عاشورا، عاشورایی دیگر رقم زدند. بی هیچ دلیل منطقی صحت انتخابات را زیر سوال برده و هرچه از آنان خواستند از طرق قانونی اقدام کنند توجهی نکرده؛ و به جای آن، در جلسات خصوصی اعتراف کردند هیچ تقلبی رخ نداده. اگر تقلبی در کار نبود چرا این ضایعات را بر کشور وارد کردند؟! اصل مطلب روشن است؛ اصل مطلب خیانت و دروغ و فتنه گریست، آتش زدن بیرق عزای حسینی به طمع رسیدن به قدرت است.
اما دشمن نشان داد هنوز این ملت را نشناخته است. مردم ایران در یک حرکت خودجوش برای همیشه نعش متعفن فتنه و فتنه گران را به زباله دانی تاریخ پرتاب کردند تا از آن روز هر صلای یا حسین زیر آسمان این مرز و بوم همان ندای مرگ بر فتنه گر باشد بی هیچ تفاوتی.
ملت ایران در ماه پیروزی خون بر شمشیر، وقتی زمزمه ی (انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است) را از زبان افرادی که از طرفداری امام و انقلاب و نظام دم می زدند شنید، با وجود شرایط غبار آلود آن زمان اما پنجه های چدنی دشمن را از زیر دستکش مخملین تشخیص دادند، و با لبیک به پیام امام که ( ملاک حال افراد ماست) نشان دادند با سلایق مختلف اما همگی خواهان استعلای نظام خود هستند؛ و هر زمان احساس کنند جریانی اصل نظام آن ها را نشانه رفته است بر نمی تابند و بدون فراخوان حرکت می کنند.
دشمنان این مرز و بوم بدانند که هر زمانی کسی بخواهد علیه امنیت این کشور قیام کند با واکنش سخت و دیوار عزم و اراده ی ملت مواجه خواهد شد و نظام اسلامی با اخلال گران امنیت مردم برخورد خواهد کرد؛ نامردانی که تمام آمالشان رفتن زیر سایه ی کدخداست، با باورهای مردمی که آزادی قبله ی اول آرمان آن هاست هیچ سنخیتی ندارند و همان حصر هم از سرشان زیاد است.
امروز همان خیل عظیمی که ۹دی در اعتراض به هتک حرمت عاشورای حسینی به خیابان آمدند خواهان محکومیت این امثال سیدضیاءها هستند. حافظه ی تاریخی ملت آن قدرها هم ضعیف نیست که هوای بافتن نمد از پشم فتنه به سر کسی بزند. ما نمی گذاریم و نخواهیم گذاشت ۹دی به فراموشی سپرده شود
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

*انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
*جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی
*بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
*بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.