• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

نرگس آبیار در دانشگاه اصفهان: قطعاً می‌خواهم کار جنگ انجام دهم+تصاویر

  • کد خبر : 4704
  • 24 آذر 1395 - 19:42
نرگس آبیار در دانشگاه اصفهان: قطعاً می‌خواهم کار جنگ انجام دهم+تصاویر

به گزارش انجمن اسلامی دانشجویان؛ فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار و با بازیگری مهران احمدی بعد از ظهر دوشنبه توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان و انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی با حضور گسترده دانشجویان در دو سانس اکران شد. در زمان پخش فیلم در هر […]

به گزارش انجمن اسلامی دانشجویان؛ فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار و با بازیگری مهران احمدی بعد از ظهر دوشنبه توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان و انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی با حضور گسترده دانشجویان در دو سانس اکران شد.

در زمان پخش فیلم در هر دو سانس، نرگس آبیار، کارگردان و مهران احمدی، از بازیگران این فیلم در جمع دانشجویان حضور داشتند.

پس از اکران فیلم این کارگردان با حضور بر روی سِن با بیان خوشحالی خود از استقبال دانشجویان اظهار داشت: استقبال و واکنش خوب دانشجویان باعث شد انرژی مضاعفی کسب کنم و عزمم را برای ساختن کارهای بعدی افزایش دهم؛ ارتباط برقرار کردن شما با فیلم بهترین هدیه برای من بوده و خستگی کار را از تن به در کردم.

وی افزود: امروز روز خیلی خوبی بود و قطعاً جایزه بزرگ من برای فیلم نفس همین انرژی خوبی است که شما می‌گذارید.

کارگردان فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ خاطرنشان کرد: حتماً می‌دانید که این فیلم با محدودیت تبلیغات و سالن مواجه شده و در کل کشور تنها ۱۶ سالن برای اکران آن اختصاص داده شده است؛ اگر این فیلم را دوست داشتید، رسانه نفس باشید.

آبیار با اشاره به قربانی شدن ۳ هزار کودک در حمله جنگنده‌های عراقی به ایران، اضافه کرد: نفس داستان کودکی است که بسیار معصومانه قربانی جنگ می‌شود؛ این کودک هم به نوعی خودش قهرمان جنگ است.

وی همچنین درباره آینده کاری خود اذعان داشت: قطعاً علاقه دارم و می‌خواهم که کار جنگ انجام دهم و دوست دارم در هر کاری متفاوت‌تر از کار قبلی باشم و سعی شود که برش‌های واقعی از جنگ ارائه داده شود.

کارگردان فیلم سینمایی نفس تصریح کرد: نکته مهم پرداختن به جنگ است، بنابراین باید بی‌طرفانه به جنگ بپردازیم که چنین نحوه پرداختی موجب باور اثر توسط مردم می‌شود؛ خیلی‌ها شاید این فضاها را تجربه نکرده باشند ولی با چنین پرداختی باور می‌کنند.

آبیار ادامه داد: فیلمنامه این اثر بر اساس رمانی از بنده به نام «نفس» نوشته شده که در همین کار هم راوی دختر بچه‌ای با زبان شیرین است که در فیلم تصاویر و ویژگی‌های بصری هم به آن اضافه شده است.

در ادامه مهران احمدی نیز ضمن تشکر از دانشجویان برای استقبال از فیلم گفت: فیلم نفس باعث شد که نرگس آبیار در فستیوال درجه یک اروپا جایزه بهترین کارگردانی را کسب کند و من این افتخار را داشتم که در این سفر همراهی داشته باشم، اما حضور در این جمع خیلی بهتر از آنجا بود.

در این برنامه مهران احمدی و نرگس آبیار طوماری که جهت حمایت از کودکان کار تهیه شده بود امضا کردند.

در پایان اکران این فیلم در دو سانس النچری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با تقدیم هدایایی از حضور این دو میهمان تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.