• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
14
بیانیه دفاتر مستقل دانشگاه‌های شیراز پیرو حمله تروریستی در حرم شاه‌چراغ (ع)

ندای مظلومیت ایران این بار در حرم مطهر شاهچراغ (ع) طنین انداز شد

  • کد خبر : 16257
  • 10 آبان 1401 - 10:36
ندای مظلومیت ایران این بار در حرم مطهر شاهچراغ (ع) طنین انداز شد
عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ی آن، جبران نخواهد شد. "رهبر معظم انقلاب"

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز، طی بیانیه‌ای در پی اعتراضات اخیر برخی از دانشجویان این دانشگاه اعلام کردند:

ندای مظلومیت ایران، این بار در حرم مطهر شاهچراغ (ع) طنین انداز شد و جنایتی دیگر بر جنایات دشمنان اسلام و انقلاب افزود. استکبار جهانی و ایادی آن که از ابتدای شکوفایی درخت تنومد نهضت و مکتب انقلاب اسلامی، سعی بر سرنگونی و نابودی این نهضت مردمی و حق طلب را داشتند و همواره به طرق مختلف و بی‌شرمانه دشمنی خویش را نشان داده‌اند، باری دیگر چهره خبیثانه خویش را عیان و نظم و امنیت عمومی را با نقاب اعتراضات مردمی، مورد هدف قرار داده‌اند.

بطوری که در روزهای اخیر شاهد بودیم با ابزارهای دروغ پراکنی، شایعه سازی و نفرت اندوزی به میدان نفاق آمده و با موج سواری بر شور و احساسات جوانان و فرار از صحنه منطق و گفتگو که آشکار کننده چهره کریه و نبود گفتمان عقلانی‌شان است، سعی بر حفظ مبطلات خویش در لباس حق را دارند و می‌دانند میدان گفتگو و مکتب انقلاب، پیروز شدنی است.

ابزارهایی که اعتراضات را به ابتذال، حق طلبی را به خشونت طلبی و عدالت‌خواهی را به عداوت طلبی بدل نموده است. آنگونه که باعث ایجاد یک فضای پر التهاب در سراسر ایران اسلامی شده است. فضایی که به هدف ایجاد خلل امنیتی و فراهم آوردن بستری جهت جولان دادن تروریست‌های تکفیری مبدل شود. پروژه ای که خود، آن را  «سوریه سازی ایران» می‌نامند و به خیال باطل‌شان می‌توانند امنیت و زیرساخت‌های پیشرفت ایران اسلامی را نابود سازند.

ملت ایران از ابتدای انقلاب ثابت نموده‌اند که اینگونه اقدامات تروریستی و ناجوانمردانه نه تنها حرکت آن‌ها را در جهت پیشرفت و حق طلبی، مخدوش نمی‌نماید بلکه، بر عزم آن‌ها بیش از پیش خواهد افزود و دشمنان تکفیری بدانند که تقاص خون شهدای شیراز را در مراکز شرارت منطقه‌ای‌شان بازپس خواهیم گرفت و از دستگاه‌های مسئول می‌خواهیم که نهایت برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت و تروریست‌‌های خارجی و مزدوران داخلی‌شان را داشته باشند.

در پایان، جمعی از جنبش‌های دانشجویی شیراز و فارس ضمن ابراز تأسف از تحلیل‌های سیاسی و جناحی برخی که به مثابه تطهیر و تسویه حساب‌های سیاسی خویش میدانند؛ این جنایت تروریستی را محکوم و واقعه دردناک پیش آمده را محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، خدمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عموم ملت ایران و خانواده‌های این شهدای عزیز، تسلیت عرض می‌نمایند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.