• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
مرادی در گفت‌وگو با فارس:

ناکارآمدی مسئولان در خوزستان اعتماد عمومی مردم به دولت را از بین می‌برد

  • کد خبر : 5552
  • 26 بهمن 1395 - 20:15
ناکارآمدی مسئولان در خوزستان اعتماد عمومی مردم به دولت را از بین می‌برد

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: سکوت و انفعال دولت در رابطه با ماجرای خوزستان مانع قضاوت عمومی نخواهد شد و این ناکارآمدی کم سابقه در خوزستان به اعتماد عمومی مردم به دولت آسیب جدی به وارد خواهد ساخت.

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به اینکه متاسفانه سالهاست در کشور ما قضاوت های سیاسی بر رفتار کارشناسی سایه انداخته است تصریح کرد: این روزها خوزستان از نفس افتاده است.

وی ادامه داد: چرا این روز‌ها بانویی که برای حل مشکل آلودگی هوای تهران حاضر شد مجوز واردات بنزین را برای یبرای حل مشکل مردم راهکار عملی ندارد؟

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: در مدیریت اسلامی خدمت به مردم و تلاش بی وقفه برای حل مشکلات آنان اصلی اساسی است. اما متاسفانه مدت هاست بخشی از ساختار مدیریتی کشور از این روحیه فاصله گرفته است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: گاهی مدیران متناسب با سلیقه سیاسی خود با تخریب رقیب، ژست مردم دوستی می‌گیرند اما در عمل نه تنها بهبودی در شرایط کشور ایجاد نمی‌کنند بلکه یک گام به عقب برمی‌دارند.

مرادی اظهار داشت: رئیس جمهوری که برای حوادث کوچکتر از این، هیات ویژه و کمیته تحقیق و بررسی تشکیل می‌دهد آیا واقعا درد مردم خوزستان را نمی‌بیند؟ یا اگر دیده است واقعا متوجه اهمیت این موضوع نیست؟

وی تصریح کرد: سکوت و انفعال بیش از این جایز نیست و ما نمی‌توانیم در مقابل رفتارهایی از این قبیل سکوت کنیم. دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل استان خوزستان و نیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان خود را در کنار مردم خوزستان  می‌بینند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: این یک خواست سیاسی نیست بلکه مطالبه‌ای ناظر به جان و جسم مردم است. نوک پیکان مطالبات مردمی متوجه شخص خانم ابتکار و ریاست جمهور است.

مرادی اظهار داشت: سکوت و انفعال مانع قضاوت عمومی نخواهد شد و این ناکارآمدی کم سابقه در خوزستان به اعتماد عمومی مردم به دولت  آسیب جدی به وارد خواهد ساخت.  امیدواریم مسئولان به این کم توجهی پایان دهد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.