• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

نامه‌ای به سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 6331
  • 09 خرداد 1396 - 12:44
نامه‌ای به سیستان و بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف استان سیستان‌ و ‌بلوچستان درود بی پایان به شما مردمانی که همیشه دشمنان این مرز و بوم را ناامید ساخته و در هوای پسِ فتنه ها هوشمندیتان همه را خیره کرده است. مرم عزیز استان سیستان و بوچستان نمی دانم چرا اتفاقات اخیر و نتایج انتخابات ذهن من را […]

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان سیستان‌ و ‌بلوچستان
درود بی پایان به شما مردمانی که همیشه دشمنان این مرز و بوم را ناامید ساخته و در هوای پسِ فتنه ها هوشمندیتان همه را خیره کرده است.

مرم عزیز استان سیستان و بوچستان
نمی دانم چرا اتفاقات اخیر و نتایج انتخابات ذهن من را بیشتر به استان شما معطوف کرد. در ایام منتهی به انتخابات بود که حسن روحانی به زاهدان آمد و با همراهی برخی بزرگان استان جشن ورود لوله گاز به شهر را گرفت. هر چند گاز هنوز به همه خانه های شهر نرسیده بود.

سیستان و بلوچستانی های عزیز!
شما مردم استان در انتخابات اخیر درحالی اکثریتتان به بقای دولت یازدهم رای دادید که باورش برای حقیر سخت بود. برایم باورش سخت بود چون مردمانی به روحانی رای دادند که هنوز گاز لوله کشی به منزلشان نیامده است ولی به دلیل بی تدبیری های جناب روحانی، گازِ این کشور می‌بایست رایگان به ترکیه برود.

استان شما همانند بسیاری از استان های دیگر کشور مع الاسف هنوز در محرومیت به سر برده و مردم استان چشم به راه توسعه و آبادانی هستند.

در آخرین روزهای سال۹۵ برای شناسایی و برگزاری یک اردوی جهادی به چندی از روستاهای محروم استان رفتم و زندگی سخت مردمانی را دیدم که گلایه شان از مسئولین این بود که چرا با مذاکره و دیپلماسی حقابه هیرمند از کشور همسایه گرفته نمی شود.

برای همین باورش برایم سخت بود مردمانی به روحانی رای دادند که توقعشان گرفتن حقابه‌شان از کشور همسایه(افغانستان) بود نه صادرات رایگان گاز به کشور همسایه(ترکیه).

سیستانی‌های عزیز و بلوچستانی‌های قهرمان
شما به فردی رای دادید که با علم به فساد کرسنت، همان وزیری را به مسند وزارت نفت قرار داد که این قرارداد را امضا کرد و اکنون نتیجه آن شد گاز رایگان به ترکیه برود و همچنان کمر پدرهای استان به دلیل حمل کپسول های گاز خم شود.

مردم دانای استان سیستان و بلوچستان
در انتخاباتی که گذشت یک جریان غربگرا و لیبرالِ حاضر در انتخابات که در مقابل جریان انقلابی قرار داشت، با تحریک گسل های اعتقادی، زبانی و جغرافیایی سعی کرد بر سبد رای خود بیافزاید که موفق هم شد، ولی مردم دیدند این قماش فقط برای فرار از ناکارآمدیشان چینین دست به تحریک قومیت ها و مذاهب میزنند و سعی در دوقطبی کردن برای رای آوری خودشان دارند.

تجربه شد تا مشخص شود کسانی از ترک و لر و شیعه وسنی سخن به میان میاورند هدفشان جز تحریک و دوقطبی سازی برای رسیدن به اریکه قدرت نیست و این کشور تنها با تفکر انقلابیست که ساخته خواهد شد.
والسلام علیکم و رحمه الله
محمدرضا گلرومفرد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.