• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

دیوار نگاره بر دامان بهشت بسان یک فناوری نرم در جنگ رسانه‌ای است

  • کد خبر : 11299
  • 07 اسفند 1397 - 22:07
دیوار نگاره بر دامان بهشت بسان یک فناوری نرم در جنگ رسانه‌ای است

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به اعضای خانه طراحان انقلاب اسلامی از طراحی و انتشار دیوار نگاره “بر دامان بهشت” تقدیر کرد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به اعضای خانه طراحان انقلاب اسلامی از طراحی و انتشار دیوار نگاره “بر دامان بهشت” تقدیر کرد. در این نامه آمده است:

اعضای محترم خانه طراحان انقلاب اسلامی
باسلام و اهدای تهیات

این روزها طرح زیبای شما هنرمندان انقلابی بر روی بزرگترین دیوارنگار پایتخت دیدگاه های متفاوتی را به خود جلب کرده است که در این میان کج فهمی هایی را نیز مانند گذشته به دنبال داشته است.

جریانات رسانه‌ای برون‌گرا و عده‌ای مغرض در داخل و خارج از کشور که به نوعی توهم توطئه نادیده انگاشته شدن زن در جمهوری اسلامی را دارند؛ خود نیز خوب می دانند که با پیروزی انقلاب دیدگاه اسلام نسبت به جایگاه زنان در خانواده و جامعه مبتنی بر ایفای نقش مادری همزمان با حضور فعال و سازنده در عرصه های اجتماعی احیا شد، که افزایش مشارکت زنان در عرصه های مختلف علمی فرهنگی سیاسی ورزشی و… در این چهل سال گواه این ادعاست.

اما این طرح هنرمندانه شما بسان یک فناوری نرم در این جنگ رسانه ای است در مقابل همین جریان که حضور و کار زن در خانه را کم ارزش و اهانت به زن و از آن طرف ارزش را در برابری کامل زن و مرد در جایگاه اجتماعی می داند .دیدگاهی که قرن‌هاست زنان جوامع غربی را مورد ظلم و ستم قرار داده و بیش از چهل سال است که در جهت نفوذ در فرهنگ جوامع ایرانی تلاش‌اش بی‌نتیجه مانده و خواهند ماند.

بدین شرح ما بعنوان بخشی از جریان دانشجویی برخود لازم دانستیم از شما هنرمندان گرامی بابت به تصویر کشیدن خلاقانه ارزش و اهمیت بالای جایگاه و نقش مادری تقدیر و تشکر بعمل آوریم.

به امید توفیقات روزافزون شما

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.