• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
متن نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی خطاب به آیت الله یزدی:

نامه آیت‌الله یزدی موجب رسوا شدن جریان مدعی آزادی بیان شد

  • کد خبر : 10260
  • 09 آبان 1397 - 19:42
نامه آیت‌الله یزدی موجب رسوا شدن جریان مدعی آزادی بیان شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله یزدی نوشت:‌ نامه انقلابی شما باعث شد که یک جریان سیاسی خاص بار دیگر رسوا شود، جریانی که آزادی را جناحی تعریف می‌کند و مدعی آزادی بیان است اما در عمل شاهدیم که این جریان خاص منافقانه […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله یزدی نوشت:‌ نامه انقلابی شما باعث شد که یک جریان سیاسی خاص بار دیگر رسوا شود، جریانی که آزادی را جناحی تعریف می‌کند و مدعی آزادی بیان است اما در عمل شاهدیم که این جریان خاص منافقانه شروع به انتقاد و توهین به یک عالم به بهانه نامه به یک عالم دیگر می کند و سعی دارد که از این اقدامات بهره برداری سیاسی کند.

متن این نامه به شرح زیر است:

« رسم شده که از امام و نظام و انقلاب دم بزنند امّا با کسی هم که میگوید «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» همکاری کنند یا از او حمایت کنند؛ این نمیشود. موضع بنده در این مورد کاملاً صریح است… روی مسئله‌ی فتنه حسّاسم. حالا البتّه اکثر کسانی که در آن تظاهرات شرکت داشتند مردم معمولی بودند و هیچ تقصیری هم نداشتند امّا یک عدّه‌ای سردمداری می کردند، یک عدّه هم سوءاستفاده کردند و گفتند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»؛ دیگر از این صریح‌تر؟ آیا این شعار داده شد یا نه؟ خب اگر این شعار داده شده، تبرّی از این شعار، آن روز هم لازم بود و باید میکردند که نکردند، حالا هم یک عدّه‌ای از آنها حمایت بکنند، آن‌وقت دم از امام و طرف‌داری از امام و طرف‌داری از نظام و طرف‌داری از انقلاب هم بزنند! این نمی شود، این قابل قبول نیست. این پدیده‌ی بسیار بدی است، پدیده‌ی زشتی است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعى از دانشجویان

حضرت آیت الله یزدی

دبیر محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

سلام علیکم

شما به عنوان عالمی که سال ها موی خود را در عرصه سیاست سفید کرده اید نامه ای را خطاب به یکی دیگر از علما ارسال و نکاتی را از سر دلسوزی خدمت ایشان یادآوری نمودید. متاسفانه بعد از این نامه، عده ای مزورانه سینه چاک شان مرجعیت شده اند و این در حالی است که سینه چاکان امروز که این گونه دم از شان مرجعیت تقلید می زنند نشان داده اند که اساسا اعتقادی به تقلید ندارند که بخواهند از شان مرجعیت تقلید دفاع کنند.

جناب آیت الله یزدی، ضمن تشکر از شما بابت دفاع از حریم ولایت و یادآوری جایگاه نظام اسلامی و ولایت فقیه به این عالم بزرگوار، نامه انقلابی شما باعث شد که یک جریان سیاسی خاص بار دیگر رسوا شود. جریانی که آزادی را جناحی تعریف می کند و مدعی آزادی بیان است اما در عمل شاهدیم که این جریان خاص منافقانه شروع به انتقاد و توهین به یک عالم به بهانه نامه به یک عالم دیگر می کند و سعی دارد که از این اقدامات بهره برداری سیاسی کند.

نامه انقلابی حضرتعالی بار دیگر مواضع انقلابی شما را در رابطه با فتنه ۸۸ و هتاکان حریم امام حسین (ع) بر همگان آشکار و طراحی فتنه گران را برای تحقق پروژه به اصطلاح «آشتی ملی» نقش بر آب کرد.

جناب آیت الله یزدی امروز شاهدیم که رسانه های زنجیره ای یک جریان خاص که در کارنامه خود ده ها مورد جسارت به ائمه اطهار و اصول و مبانی اسلام را داشته اند امروز منافقانه در حمایت از شان مرجعیت تقلید قلم می زنند و طنز ماجرا این جاست که تا همین چند روز پیش آشکارا در هتاکی به امام حسین (ع) قلم فرسائی می کردند.

حضرت آیت الله یزدی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) ضمن تشکر از شما بابت خدمات گسترده ای که قبل و بعد از انقلاب اسلامی داشته اید امیدوار است که شاهد حساسیت هرچه بیشتر تمامی حوزویان و دانشگاهیان نسبت به مسئله فتنه و فتنه گران باشیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.