• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
قائد رحمت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:

مگر می‌شود دانشجویان را قربانی اهداف کرد!

  • کد خبر : 4839
  • 05 دی 1395 - 16:50
مگر می‌شود دانشجویان را قربانی اهداف کرد!

قائد رحمت، دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در آستانه فرا رسیدن ۹ دی بیان داشت: دین فروشی که کنی دنیایت هم بر باد می رود و اگر در دین خدا آبرو ببری در دنیا هم رسوا خواهی شد و شرمت باد که لباس پیغمبری برتن داری و فتنه […]

قائد رحمت، دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در آستانه فرا رسیدن ۹ دی بیان داشت: دین فروشی که کنی دنیایت هم بر باد می رود و اگر در دین خدا آبرو ببری در دنیا هم رسوا خواهی شد و شرمت باد که لباس پیغمبری برتن داری و فتنه می انگیزی. برخی ها تحت تفکرات به اصطلاح روشنفکرانه شان فکر نمی کردند که چنین شکست خورده و رسوا شوند و این به دلیل ضعف ایمان است که نمی خواهند بفهمند خداوند حامی این انقلاب و این ملت حسینی است و هر مکری که کنند بدانند، مکرو و مکر الله والله خیرالماکرین.

 

وی ادامه داد:‌ سال ۸۸ بود که فتنه ای بزرگ و سازماندهی شده با پشتیبانی های عظیم و همه جانبه خارجی و خود فروختگان داخلی در کشور رقم خورد؛ فتنه ای که بهانه آن انتخابات بود؛ اما شعار سر دادند که انتخابات بهانه و اصل نظام نشانه و نیت اصلی شان را بر همگان آشکار ساخته و حجت را تمام کردند؛ اما چه شد که کسانی که خود را متعلق به نظام و انقلاب می دانستند و دارای سابقه بودند از آنها برائت نکرده و آب به آسیاب دشمن ریختند؟
این فعال دانشجویی تصریح کرد: چه شد که سران فتنه محصور که حصر کمترین مجازات آنهاست، و ممنوع التصویری که از غرب خواهش و تقاضا کردند که تحریم ها علیه ایران را بیشتر کنند تا فشار اقتصادی بر مردم زیادتر شود و از نظام ناراضی‌تر شوند چنین وطن فروشی کردند؟ اینگونه به مردم عشق می ورزید که از دشمن می‌خواهید بر ملت فشار بیاورد تا به هدف کثیف خودتان یعنی قدرت طلبی گروه تمامیت خواهتان برسید؟ گیریم که دین نداشتید، آزاده هم نبودید که لااقل به ملت خود خیانت نکنید؟

 

قائد رحمت افزود: این افراد چگونه با بی شرمی دم از مردم داری می زنند؟ شما اگر به فکر مردم بودید خودتان را تسلیم غرب و اربابانتان و کدخدا نمی کردید و ذلیلانه از آنها خواهش نمی کردید که تحریم ها را زیاد کنند. به خاطر منافع حزبی و شخصیتان از منافع ملی خود گذشتید و وطنتان را به اهداف سودجویانه خود فروختید که ننگتان باد و با دو قطبی سازی سرعت رشد و پیشرفت را کاسته اید.

 

وی بیان داشت: چه شد که کسانی که داعیه دار شأن والای دانشجو بودند در دانشگاه ها نفوذ کرده و در جمع دانشجویان آن ها را فریب دادند و تحریکشان کردند تا از آنها سوءاستفاده کنند؟ چه شد که برخی اساتید به جای بحث درس، می خواستند دانشجو را به رفتن به کف خیابان ها تشویق کنند تا شعارهای ضد نظام سردهند؟ با چه وعده و قیمتی حاضر به چنین کاری شدند؟

 

دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: مگر می‌شود قلبا به فکر دانشجو را دوست داشت؛ اما آنها را قربانی اهداف کرد؟ این چه نوع دوست داشتنی است؟ خودتان در خانه های ترستان قایم شده و جوانان عزیز این کشور را دو دسته کردید و با فتنه گری به جان هم انداختید و به جای ایجاد فضای رقابت صحیحی که باعث پیشرفت شود، دشمنی را آموختید و هر خونی که ریخته شد بر گردن شماست و امروز هم فتنه گران آن سال و خائنین به کشور هر جا که تریبون می گیرند وقیحانه درباره ملت اظهار نگرانی می کنند و گستاخانه نهادهای انقلابی را تخریب می کنند.
قائد رحمت گفت: شما اگر به فکر ملت بودید نه از غرب تقاضای تحریم بیشتر می کردید، نه از جوانان سوء استفاده می کردید. شما به فکر منافع خودتانید نه ملت. این روند را ادامه دادند و فتنه انگیزی های مداوم در حال انجام و توطئه ها فراوان و اغتشاشات پیوسته و اهانت های مکرر به مقدسات و اعتقادات یک ملت. از درگیری و آشوب تا زنده زنده سوزاندن یک بسیجی در خیابان و جلوی چشم همه و حمله به پایگاه ها و نهادهای انقلابی. تا این که گستاخی ها از حد گذشت و فتنه گران و حامیان فتنه به مقدس ترین اعتقاد یک ملت، یعنی سید و سالار شهیدان در روز عاشورا اهانت کردند و حرمت ۷۲ شهید تا ابد یگانه صحرای کربلا را شکستند و به جشن و شادی در این روز پرداختند( و هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان).
وی ادامه داد: در این هنگام انتظار می رفت که سران محصور در فتنه از آنها برائت کنند؛ اما چنین نکردند و نزدیکان آنها، یزیدیان زمان را که در این روز سخیفانه و رذیلانه به شادی پرداختند را برادران مجاهد خواندند…هیچ کدامشان نه بیانیه یا جمله ای در  محکومیت اقدام آنها صادر نکردند و بدتر اینکه بیانیه حمایت دادند، تا کنون هم از آن افراد پلید که حرمت سالار شهیدان را شکسته اند، برائت نکرده و اقدام زشتشان را محکوم نمی کنند، نه خودشان و نه نزدیکانشان و نه تشکل های حامی بدون استقلالشان و ای کاش ذره ای مردانگی در وجودشان بود و به حرمت سالار شهیدان این اقدام را محکوم می کردند.

 

دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز بیان داشت: اما کسانی که این اقدام فجیع را محکوم نکرده اند، در ۱۶ آذر امسال حقیرانه و ذلیلانه و پشت سر هم بیانه برای جشن های دانشجویی صادر می کردند و فریاد وامصیبتا سر داده و خاکستر بر سر می کردند، اما غیرت نداشته شان تکان نمی خورد که بعد از هفت سال از این ماجرا، یعنی فاجعه عاشورای ۸۸ را در قالب یک بیانیه ای محکوم کنند، همانطور که اربابان محصورشان برائت می کنند و سخیفانه و ذلیلانه طبق دستوراتی که می گیرند در باب ۱۶ آذر پشت سر هم بیانیه صادر می کنند و یا در تریبون های اقتصادی هم این موضوع را مطرح می کنند و ۱۶ آذر ۹۵ شده است خار چشم آنها. کسانی که به برنامه های ۱۶ آذر مبتذل می گویند که مبتذل ترین اتفاقات در تشکل های سابق آنها افتاده، از فساد های اخلاقی تا جنسی.
قائد رحمت ادامه داد: یا عکس منافقینی هم چون شبنم مددزاده یا مجید توکلی که مردانگی خود را با لباس زنانه عوض کرد را در نشریات رسمی خود چاپ و حمایت می‌کنند و با وقاحت تمام آن را به گردن افراد دیگر می اندازند و افرادی که ربطی به آنها ندارند را محکوم می‌کنند و از ترس، گل به خودی که زده اند را به گردن دیگران می اندازند و اگر هم از سابقه آنان اطلاع نداشته اند که عذر بدتر از گناه است و نشان می دهد که چقدر سخیف و ضعیف و از لحاظ اندیشه سطحشان چقدر پایین و بی فکر و متحجر هستند.

 

وی افزود: چرا باید اتفاقی را سیاسی و امنیتی جلوه دهند و به دیگران و نهادهای ارزشی هم که نه نقشی داشته اند و نه موافق این امر بوده اند تهمت و افترا زنند و آنها را در دید دانشجو تخریب کنند و بعد هم برای بی بی سی ارسال شود و عکس دانشجویانی که بی اطلاع هستند باید در رسانه خارجی ضدانقلابی پخش شود؟ شبکه بی بی سی از کجا و با چه رابطی با این سرعت مطلع می شود؟ به همان روشی که شبنم مددزاده منافق خلق و یار دیرینشان با آنها همکاری و ارتباط برقرار می‌کرد؟ یا از روش های یار دیرین دیگر مجید توکلی زنانه پوش؟ یا شاید هم از روش های شیخ فتنه برای التماس از غرب و بیشتر کردن تحریم ها؟ به هر حال اینها که قدرت استقلال و اراده ندارند و دستورات دیگران را اطاعت می‌کنند.

 

دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: البته از افراد کوچکی که قدرت رقابت و منطق و عرض اندام ندارند، همین انتظار هم می‌رود که به دیگران حمله کنند و تخریب گری را پیشه سازند و در کل هر نسیمی که از هر طرف که بوزد به گردن مخالفین تفکر خودشان می اندازند، چون که ضعیف و ناتوان هستند و قدرت رقابت در برنامه ها را ندارند و کلا دوست دارند همه مشکلاتشان را به گردن دیگران انداخته و آن را علم عثمان کرده و شروع به گریه و زاری و ریختن اشک تمساح می‌کنند و این یعنی فتنه در سال ۸۸ نمانده و آثار آن هنوز هم نمایان است.

 

قائد رحمت گفت: ۴۸ تشکل به اصطلاح دانشجویی، کجای درد شما درد شهادت سه شهید روز دانشجوست؟ اگر غیرت داشتید اقدام عاشورای ۸۸ را طی این هفت سال محکوم می کردید و برای شهدای کربلا هم تعصب نشان می دادید؟ ای کاش امسال رگتان بجنبد و بعد از هفت سال آنها را محکوم کنید.

 

وی افزود: امیدواریم به راه راست هدایت شوند و برای فجایع فتنه گران هم بیانیه بدهند و ذره ای هم دلشان به جای تپیدن برای وطن فروشان مزدور برای نظام مقدس بتپد و به جای مظلوم نمایی و اشک های تمساح، در عملشان به وطن خدمت کنند نه یک حزب یا جریان.
دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با همه این ها، اما ملت شجاع و غیور ایران، با هر عقیده و گرایش سیاسی که متعلق به این انقلاب هستند، بی حرمتی به سالار شهیدان را تاب نیاوردند و صبرشان لبریز شد و از فتنه و سران منفور فتنه به خشم آمدند و یکدل و یکصدا همچون روزهای نخستین انقلاب به صحنه آمدند و با دل هایی صاف و عاشق، شوری حسینی به پا کردند و سیلی محکمی بر سران فتنه و فتنه گران زدند و دشمنان داخلی نظام را خار و خفیف و ذلیل کرده و دین خدا را عزیز و دشمنان خارجی را مبهوت و تمام نقشه ها و محاسبات دقیق آنان و زحمات دیرینه شان را نقش بر آب کردند و دین خدا و انقلاب را عزتی مضاعف بخشیدند و آتشی که چند ماه زبانه می کشید را خاموش کردند و ثابت کردند که با وجود تمام سختی ها و مشکلات پای نظام و انقلاب تا آخر ایستاده و خواهند ایستاد و هر جا که نظام در خطر باشد این مردم از چیزی دریغ نخواهند کرد و خودشان پاسداری خواهند کرد.
قائد رحمت گفت: فرق ما با همه دنیا در غیرت این مردم ولایی مان است و این روز عظیم در تقویم ایران توسط مردمی که نفسشان بوی عشق حسین می دهد ثبت شد و تجربه ای شد برای سایر فتنه گران تا به فکر غلطی مجدد نباشند و در آخر عرض کنم که برخی ها خوش ندارند واژه فتنه را بشنوند و می گویند تا کی می‌خواهید بگویید فتنه؟ اما ما آنقدر این واژه را تکرار می کنیم تا گوش فتنه کر شود و ریشه اش کنده شود…و از فتنه گران نخواهیم گذشت و حامیان فتنه هم سالروز حماسه عظیم ۹ دی را فراموش نکنند…

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.