• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
مظاهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مظاهری: نقض چند باره برجام بار دیگر خوی استکباری آمریکا را نشان داد/مردم نباید فکر کنند عده‌ای در ماجرای فیش‌های حقوقی مصون از پیگیری‌ قضایی هستند

  • کد خبر : 4572
  • 16 آذر 1395 - 20:58
مظاهری: نقض چند باره برجام بار دیگر خوی استکباری آمریکا را نشان داد/مردم نباید فکر کنند عده‌ای در ماجرای فیش‌های حقوقی مصون از پیگیری‌ قضایی هستند

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت:نباید برای مردم این تصور به وجود بیاید که عده‌ای در ماجرای حقوق های نجومی در نظام جمهوری اسلامی مصون از پیگیری‌های قضایی هستند. ابوالفضل مظاهری دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیگیری‌های […]

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت:نباید برای مردم این تصور به وجود بیاید که عده‌ای در ماجرای حقوق های نجومی در نظام جمهوری اسلامی مصون از پیگیری‌های قضایی هستند.
ابوالفضل مظاهری دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیگیری‌های مسئولان در بحث حقوق‌های نجومی گفت: پیگیری بحث حقوق‌های نجومی یکی از مطالبات مردم است و باید با متخلفان در هر منصبی برخورد شود.

وی افزود: پیگیری حقوق‌های نجومی یکی از مطالباتی بود که دیروز در دیدار با رئیس قوه قضاییه توسط تشکل‌های دانشجویی مطرح شد و با همکاری دولت باید با متخلفان برخورد و میزان برداشت‌ها به حساب بیت‌المال بازگردد و نباید برای مردم این تصور به وجود بیاید که عده‌ای در نظام جمهوری اسلامی مصون از پیگیری‌های قضایی هستند.

ناصحی در بخش دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به برجام و نقض عهد طرف آمریکایی اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای از ابتدا با واکنش‌هایی از طرف دلسوزان نظام مواجه شد و همواره از سوی مقام معظم رهبری و دیگر اشخاص بدعهدی و خباثت آمریکا به مسئولان گوشزد شد که اکنون مشاهده می شود  با نقض چند باره این توافق بار دیگر آمریکایی‌ها خوی استکباری خود را نشان دادند.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه تأثیر برجام باید در سفره‌های مردم دیده می‌شد گفت: به عنوان یکی از نتایج برجام بعد از چند ماه انتظار می‌رفت که مردم با آثار مثبت آن مواجه شوند اما اکنون نتیجه قابل اتکایی از این توافق نصیب ایران نشده است و برای چندمین بار با بدعهدی آمریکا مواجه هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: نقض چند باره برجام توسط آمریکا مهر تأییدی بر خباثت و بدعهدی این کشور است و انتظار می‌رود مسئولان با اقدامی صریح و عملی به نقض برجام پاسخ دهند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.