• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
16
احمدی در گفتگو با تسنیم:

“مطالبه‌گری” مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی است

  • کد خبر : 5702
  • 14 اسفند 1395 - 17:49
“مطالبه‌گری” مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی است

قائم‌مقام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: “مطالبه‌گری” مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علیرضا احمدی با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری تسنیم در استان  مرکزی ضمن بازدید از این خبرگزاری با نحوه فعالیت این خبرگزاری آشنا شده و در جریان فعالیت آن قرار گرفت. “علیرضا […]

قائم‌مقام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: “مطالبه‌گری” مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علیرضا احمدی با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری تسنیم در استان  مرکزی ضمن بازدید از این خبرگزاری با نحوه فعالیت این خبرگزاری آشنا شده و در جریان فعالیت آن قرار گرفت.

“علیرضا فیروزی” مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌ اراک “علیرضا احمدی” قائم‌مقام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور را در این بازدید همراهی کرد.

علیرضا احمدی در این بازدید پس از تشریح کامل مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم از نحوه فعالیت این خبرگزاری و  چگونگی تعامل آن با دستگاه‌های اجرایی، به برقراری ارتباط مستمر این خبرگزاری با مجموعه دانشگاهی تاکید کرد و گفت مجموعه دانشگاهی و دانشجویی به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع به مردم در زمینه‌های مختلف مربوط به این مجموعه نیاز به همکاری مستمر این رسانه دارد.

قائم‌مقام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به فعالیت‌های دانشجویی در کشور اظهار داشت: عدالت طلبی، استکبارستیزی و دفاع از مظلوم از جمله آرمان‌هایی است که دانشجویان همیشه آنها را فریاد زده‌اند و در دوران انقلاب نیز بسیاری از دانشجویان در خط مقدم بودند و در پیروزی انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیاری از دانشجویان در میدان نبرد با دشمن حاضر شدند و در این دوران بسیاری از دانشجویان به شهادت رسیدند و نشان دادند که دانشجو در همه عرصه‌ها حضور دارد.

احمدی با اشاره به وظایف امروز دانشجویان گفت: با توجه به این که امروز جنگ سختی وجود ندارد و جنگ نرم همه را تهدید می‌کند بنابراین امروز دانشجویان وظیفه سنگین‌تری را بر عهده دارند که یکی از مضوعات بحث تهاجم فرهنگی است و دانشجویان باید با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنند و اجازه ندهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان باید در راستای تولید علم گام‌های بلندی بردارند و برای حرکت به سمت تولید علم بشتابند چرا که دانشجویان در بسیاری از از زمینه‌ها می‌توانند تاثیرگذار باشند.

قائم‌مقام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور بر ضرورت حضور دانشجویان در تمام عرصه‌ها تاکید کرد و گفت: دانشجویان باید در همه عرصه‌های مختلف حضور داشته باشند و باید وارد عرصه سیاست شوند.

احمدی ترویج روحیه مطالبه‌گری در دانشجویان را امری مهم دانست و افزود: اگر دانشجو نتواند حرف بزند و فرصتی برای او فراهم نشود سبب بی‌تفاوتی دانشجو به مسائل مختلف می شود این در حالی است که مطالبه‌گری دانشجویان، دانشگاه و مجموعه‌های دانشگاهی امری ضروری است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم و اساسی که بهترین ابزار برای جلوگیری از انحراف خود و جامعه است، روحیه مطالبه گری دانشجویان انقلابی و شجاعت بی مثال آن ها در بیان واقعیت ها، کاستی ها و مشکلات موجود است و این همان موضوع مهمی است که بارها از سوی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، در این بازدید مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این  رسانه در سطح استان، گزارشی را از نحوه فعالیت این خبرگزاری بین‌المللی در استان مرکزی ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.