• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

مسئولین استانی! جریان دانشجویی را فهم کنید پیش از آن که فهمانده شوید!!

  • کد خبر : 366
  • 18 مرداد 1394 - 9:08
مسئولین استانی! جریان دانشجویی را فهم کنید پیش از آن که فهمانده شوید!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»؛ طاهری می گوید: محرومیت با استان ما عجین شده است. برای دیدن محرومیت هم نیازی نیست لزوماً سری به زیلایی زد و روستاهای دورافتاده دیشموک. باید سری به ادارات زد و سراغی از مدیرکل ها گرفت؛ مهندس و دکترهایی با کت و شلوارهای چندصد تومانی اتوکشیده پشت میزهای چند ده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»؛ طاهری می گوید: محرومیت با استان ما عجین شده است. برای دیدن محرومیت هم نیازی نیست لزوماً سری به زیلایی زد و روستاهای دورافتاده دیشموک. باید سری به ادارات زد و سراغی از مدیرکل ها گرفت؛ مهندس و دکترهایی با کت و شلوارهای چندصد تومانی اتوکشیده پشت میزهای چند ده متری که برای زیارتشان باید هفت خان را با زور التماس یا زور پارتی یا بدون زور و با نسبت قومی طایفه ای!! طی کرد. همان هایی که هیچ نسبتی به مدیر انقلابی ندارند و به   اشتباه ریاکارانه، دفترشان پر است از عکس های امام و رهبری و از هر دو کلامشان یک کلمه، انقلاب را می پرانند. همان ها که غایت همت و تلاش شان می شود حفظ و نگه داری میز امروز و فردا و پس فردا شان!! همان هایی که از انبوهه دردهای مردم، فقط دردهای هم طایفه ای خودشان را درک می کنند. همان هایی که درد هم طایفه ایشان را هم به خاطر التماس رأی درک می کنند!!!

از اینچنین مدیران فشل، آیا می توان توقع داشت که قدمی برای محرومیت زدایی بردارند؟! حال آنکه اینان خود بیش از هر کسی نیاز به فرهنگ سازی دارند تا از محرومیت شخصیتی درآیند!!

همان طور که در شماره قبل اشاره شد، یکی از ریشه ای ترین مشکلات این استان که سد بزرگی در مسیر پیشرفتش شده، نگاه قومی طایفه ای در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی و … است. از مسئولینی که شرح وصف شان گذشت نمی توان توقع داشت که اراده جدی برای حل این معضل داشته باشند. اما این دلیلی برای سلب مسئولیت آنان نیست. جریان دانشجویی به عنوان نمایندگان راستین ملت، مطالبه پیگیری این مهم را از مسئولین دارند و اجازه نمی دهند که این خواب سنگینِ غفلتِ متولیان، بیش از این به مردم شریف استان ضربه وارد کند.

مطالبه دانشجویان از مسئولین به صورت مستمر و پی در پی خواهد بود و حال اگر مسئولی جوابگوی عملکرد خویش نبود و از شفاف سازی امتناع ورزید، جریان دانشجویی به وظیفه خود عمل خواهد کرد و مردم محترم را از مسئولین خاطی منفعت طلب آگاه می سازد. امید آن است که متولیان محترم نیز کمال همکاری مطلوب را جهت پیشرفت این قضیه انجام دهند و الا باید در برابر جریان دانشجویی و مردم عزیز پاسخگو باشند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.