• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

مسئولان درباره احراز یا عدم احراز صلاحیت‌ها به صورت قانونی عمل کنند

  • کد خبر : 2034
  • 01 بهمن 1394 - 17:33
مسئولان درباره احراز یا عدم احراز صلاحیت‌ها به صورت قانونی عمل کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از یاسوج، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در بیانیه ای به برخی جنجال های رسانه ای در خصوص رد و تأیید صلاحیت ها پرداخت. متن این بیانیه به این شرح است: احدی شرعاً نمی تواند به کسی کور کورانه و بدون تحقیق رای بدهد و اگر در صلاحیت شخص […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از یاسوج، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در بیانیه ای به برخی جنجال های رسانه ای در خصوص رد و تأیید صلاحیت ها پرداخت.

متن این بیانیه به این شرح است:

احدی شرعاً نمی تواند به کسی کور کورانه و بدون تحقیق رای بدهد و اگر در صلاحیت شخص یا اشخاصی، تمام افراد و گروه ها نظر موافق داشتند؛ اما رای دهنده تشخیصش بر خلاف همه آن ها بود، تبعیت از آن ها صحیح نیست و نزد خدا مسئولبت دارد و اگر گروه یا اشخاص، فرد یا افرادی را تشخیص دادند و از این تایید برای رای دهنده اطمینان حاصل شد، می توانند به آن رای دهدند. (صحیفه ی امام،ج۱۸،ص۳۳۷)

از آنجا که امام خامنه ای فرمودند: دیگر امید چندانی به سیاستمداران جهان اسلام ندارم، ما دانشجویان انقلابی به طور مستقیم وارد عرصه سیاست می شویم.

ما دانشجویان انقلابی و پیرو راه امام و شهدا با گذشت چند سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز دشمن اصلی خود،آمریکا را فراموش نکرده و نخواهیم کرد.

به یاد بیاوریم که آنچه بر سر امیر المومنین، علی بن ابی طالب(ع)، تا امام خمینی(ره) آوردند بر گردن کسانی است که در جبهه حق کوتاهی کردند.

امروز با لحنی کاملاً واضح و انقلابی خدمت همه مسئولان این انقلاب عرض می کنیم، درباره احراز و یا عدم احراز صلاحیت ها به صورت قانونی عمل کنید و این جور نشود که کسی یا کسانی و یا حزب خاصی بخواهند با اظهار نظرهای غیر قانونی در فضای مجازی و روزنامه ها جو سیاسی کشور را آلوده کرده و از این آب گل آلود برای خودشان ماهی تایید صلاحیت بگیرند و اگر احدی به این فکر فتنه برانگیز بخواهد فکر کند، ما دانشجویان انقلابی قول می دهیم این فتنه را در نطفه خفه کنیم.

به همه مسئولان می گوییم، به شورای نگهبان فشار نیاورید و اگر اعتراضی دارید به دور از حاشیه و خبر سازی اعتراض خود را از طریق مراجع قانونی رسیدگی کنید.

این بار صرفاً تذکری دادیم جهت بیدار شدن یک سری از مسئولان از خواب خرگوشی، ولی بار دیگر به طور قاطع و انقلابی وارد عرصه شده و در مقابل این افراد می‌ایستیم…پس، از رئیس دولت اصلاحات تا مطهری ها و هاشمی رفسنجانی ها و تا استانداران، خواهش می کنیم در کار این شورای مقدس دخالت نکرده و بر آن فشار نیاورند که اگر فشار آورید، با اقدام قاطع و انقلابی ما دانشجویان انقلابی مواجه خواهید شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.