• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی حرفه ای کرمانشاه:

مسئولان جای رقصاندن مردم به فکر رفع مشکلات باشند

  • کد خبر : 11263
  • 30 بهمن 1397 - 20:08
مسئولان جای رقصاندن مردم به فکر رفع مشکلات باشند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای کرمانشاه در بیانیه ای حرکت شنیع رقاصی دختران در مراسم همایش ورزش بانوان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: متاسفانه باز هم به اسم ورزش دولت تدبیر و امید به ترویج رقص دختران […]

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای کرمانشاه در بیانیه ای حرکت شنیع رقاصی دختران در مراسم همایش ورزش بانوان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان را محکوم کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:

متاسفانه باز هم به اسم ورزش دولت تدبیر و امید به ترویج رقص دختران جوان پرداخت که در شأن یک دولت اسلامی نیست. آن هم در برهه زمانی که رهبر انقلاب تاکید بر آینده ساز بود جوانان دارند و این جوانان هستند که باید گام دوم انقلاب را بسازند و از سوی دیگر این مراسم در شهری بوده که هنوز آثار دفاع از اسلام در آن به چشم می‌خورد.

حال نکته تعجب بر انگیز اینجاست مراسم فوق در قصر شیرینی برگزار شده که رتبه بیکاری بالایی را دارد، بیکاری که خود منبع سایر مشکلات اجتماعی است.
اما متاسفانه بجای کم شدن این نرخ وحشتناک، آمار برگزاری کنسرت‌ها ازدیاد یافته که در زندگی مردم هیچ تفاوتی ندارد و این محصول دولت تدبیر و امید است.
با نگاهی به این نوع عملکرد ضعیف، چیزی که به ذهن می‌رسد این است که با انجام چنین مراسماتی در نظر دارند مردم را سرگرم کنند تا به مطالبه گری که حقشان است نپردازند.
این چه رسم مذمومی است که برای استقبال از روسای پایتخت نشین، جوانان این مرز و بوم را به رقاصی وا می‌دارند؟
آیا این توهین به شخصیت مردم این استان نیست؟
چرا دولتیان به فکر مشکلات زلزله زدگان این ناحیه از استان نیستد.
این زلزله زدگان که بخاطر جنگ به اندازه کافی از پیشرفت نسبت به سایر شهر‌های این مرز و بوم جامانده اند.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با محکوم کردن حرکت شنیع رقاصی دختران در مراسم همایش ورزش بانوان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، مسئولین استانی و شهرستانی و … این اقدام را خلاف ارزش‌های والای زن در اسلام و انقلاب دانسته و به ویژه از جناب دادستان کرمانشاه خواستار برخورد انقلابی با عوامل این مراسم و جلوگیری از نشر آن به عنوان مراسم خوب هستیم که کاملا غیر اسلامی است.
امیدواریم مسئولین دولتی زین پس بجای رقصاندن مردم اندکی به فکر خدمت به آن‌ها و رفع مشکلاتشان باشند و بار دیگر شاهد چنین برنامه‌هایی چه در این استان شهید پرور و چه در سطح کشور شاهد نباشیم.
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.