• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

مردم فرانسه این جنایت را از چشم دولت خود ببینند

  • کد خبر : 1226
  • 27 آبان 1394 - 22:52
مردم فرانسه این جنایت را از چشم دولت خود ببینند

علیرضا احمدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با اشاره به ابعاد مختلف حادثه تروریستی پاریس گفت: اولین نکته ای که به ذهن میرسد ناکارآمدی امنیتی کشورهای غربی و ناتوانی آنها در حفظ امنیت در قلب اروپاست. کسانی که به ظاهر علیه تروریسم ائتلاف تشکیل می‌دادند اما […]

علیرضا احمدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با اشاره به ابعاد مختلف حادثه تروریستی پاریس گفت: اولین نکته ای که به ذهن میرسد ناکارآمدی امنیتی کشورهای غربی و ناتوانی آنها در حفظ امنیت در قلب اروپاست. کسانی که به ظاهر علیه تروریسم ائتلاف تشکیل می‌دادند اما اکنون عاجزند که پایتخت خود را از تروریسم در امان نگه دارند.

وی افزود: دولت فرانسه که در فرستادن تروریستها به سوریه نقش داشت نتیجه کار خود را دید و مردم فرانسه باید این جنایت را از چشم دولت خود ببینند و درک کنند که این دولت چه جنایتی با حمایت از تروریستها در سوریه مرتکب شده است.

احمدی در ادامه گفت: نکته دیگر این که عده ای در داخل وقتی حادثه یازده سپتامبر واقع شد و هم چنین پس از حادثه جمعه شب پاریس به ابراز تاسف پرداختند و در جلو سفارت فرانسه خیمه عزا برپا کردند اما در پنج سال جنایت وحشیانه داعش در سوریه و عراق حتی حاضر به ابراز تاسف نشدند و  در یک نمونه تازه آن که انفجارهای ضایه لبنان بود خبری از آنها نبود. این قشر عموما دچار عارضه خود کم بینی و عقده حقارت هستند.

وی در پایان گفت: رییس جمهور هم با پیام تسلیت خود به فرانسه که سریعا صادر شد و هم چنین تاخیر در صدور پیام تسلیت به مناسبت انفجار در لبنان نشان داد که این نشانه خوبی نیست و این رفتارها مورد پسند ملت ایران نیست.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.