• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13
شخصی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

مردم دیگر تمایلی به تجربه‌ برجام در آموزش و پرورش را ندارند!

  • کد خبر : 4662
  • 23 آذر 1395 - 9:23
مردم دیگر تمایلی به تجربه‌ برجام در آموزش و پرورش را ندارند!

میثم شخصی، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،‌ با اشاره به عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی گفت: آقای روحانی! از برجام هسته‌ای عبرت نگرفتید که به سراغ برجام در آموزش و پرورش رفتید؟   وی تصریح کرد: شنبه ۲۰ آذر سند آموزش۲۰۳۰ سازمان […]

میثم شخصی، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،‌ با اشاره به عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی گفت: آقای روحانی! از برجام هسته‌ای عبرت نگرفتید که به سراغ برجام در آموزش و پرورش رفتید؟

 

وی تصریح کرد: شنبه ۲۰ آذر سند آموزش۲۰۳۰ سازمان ملل توسط وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم رونمایی شد؛ این کار برجامی دیگر از سوی دولت ناکارآمد روحانی است و گویا کابینه‌شان تمایل زیادی به وابسته کردن ایران به غرب دارند.

 

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه این دولت از همان ابتدا بنای ارتباط با کدخدا را گذاشت و آب خوردن مردم را هم به غرب پیوند زدند، اظهارداشت: این اقدام هم قابل پیش بینی بود. همانطور که بارها وی و کابینه‌ دولت یازدهم نیاز کشور به برجام‌های متعدد را فریاد می‌زدند، برجام در حوزه آموزش و پرورش هم قابل پیش بینی بود.

 

وی گفت: شاید این دولت که از تدبیر و امید حرف می‌زد و در عین حال بیشترین بی تدبیری و نا امیدی را سبب شده، هنوز از برجام هسته ای عبرت نگرفته که به سراغ برجام در آموزش و پرورش رفته است. همه اینها در حالی است که وزیر از سندی رونمایی کرده‌ که هنوز متن آن در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. مردم ایران باید بدانند که به سر تربیت فرزندانشان چه خواهد آمد. از دولت مردان توقع شفاف سازی داریم.

 

شخصی با بیان اینکه اگر بگوییم نظام تربیتی مهم ترین نظام اجتماعی یک جامعه است گزافه نگفته‌ایم، افزود: چرا که تربیت و سبک زندگی افراد جامعه به آن وابسته است. پس تدوین نظام تربیتی بر مبنای فرهنگ جامعه امری بسیار مهم و حساس است.

 

وی ادامه داد: در حالی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تایید رهبر انقلاب هست، تدوین شده که علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری به اجرای آن، باز هم این دولت از سندی رونمایی می کند که ساخته و پرداخته سازمان ملل است. کیست که نداند سازمان ملل توسط صیهونیزم اداره می شود.

 

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان خاطرنشان کرد: پر واضح است که دولت روحانی نگاه تربیتی و آموزشی غربی را از نگاه تربیتی و آموزشی اسلامی برتر می‌دانند. آقای روحانی؛ مردم شریف ایران دیگر تمایلی به تجربه‌ برجام در آموزش و پرورش ندارند. شما با اینکار فرهنگ و تربیت نسل های آینده را هم به غرب پیوند زده‌اید؛ بهتر است از این کار توبه کنید.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.