• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

مراجع تقلید در برابر هنجارشکنی‌های دولت موضع رسمی و انقلابی بگیرند

  • کد خبر : 3764
  • 04 مهر 1395 - 13:32
مراجع تقلید در برابر هنجارشکنی‌های دولت موضع رسمی و انقلابی بگیرند

سعید توانا راد، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) در گفت‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حاشیه های دیدار روحانی در نیویورک گفت: زمانی که عکس دیدار روحانی با نخست وزیر بریتانیا در انبوه دیدارهای کاری وی در نیویورک منتشر شد، توجّه مردم و رسانه‌ها را به خود جلب کرد.   […]

سعید توانا راد، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) در گفت‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حاشیه های دیدار روحانی در نیویورک گفت: زمانی که عکس دیدار روحانی با نخست وزیر بریتانیا در انبوه دیدارهای کاری وی در نیویورک منتشر شد، توجّه مردم و رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

 

وی تصریح کرد: علی القاعده وی به عنوان نماینده‌ مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی به نیویورک سفر کرده‌ و این که نخست وزیر روباه پیر با آن شکل و شمایل نامناسب در مقابل ریاست جمهوری اسلامی ایران ظاهر می‌شود، صرفاً بی احترامی به رئیس جمهور محترم که نماینده‌ مردم ما هستند، نیست! حتّی بحث اصلی رعایت نکردن پروتکل مورد توافق هم نیست! قضیّه فراتر از این حرف هاست.

 

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه دیدار روحانی با نخست وزیر انگلیس توهین به مقدّسات و عادی‌سازی این مسائل برای مردم ایران است، گفت: این دیدار نشان می دهد که مسئولان مان در فساد سازمان یافته‌ نظام مستکبر جهانی ذوب شده اند و در این میان سکوت حوزه‌های علمیه نتیجه‌ هولناکی در بر خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: جنبش دانشجویی باید از مراجع عظام تقلید مطالبه کند که در مقابل این هنجارشکنی‌ها موضع رسمی و انقلابی بگیرند، چرا که ما از وزارت امور خارجه‌ فعلی نمی‌توانیم توقّعی داشته باشیم. اگر آن روزی که حرف از شعار شرک آلود برد – برد با شیاطین و تعامل با شیطان بزرگ بود برخی بزرگان موضع قاطع می‌گرفتند، امروز شاهد این مسائل نبودیم.

 

توانا راد در پایان خاطرنشان کرد: شاید بعضاً بگویند این بحث را نباید بزرگ کرد و چیز مهمّی نیست؛ امّا اگر در مقابل این مصادیق محکم نایستیم، باید منتظر ذلّت‌های قاجاری بزرگ‌تری باشیم!

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.