• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

مدیریت مراسم حج در دست کشور های اسلامی قرار گیرد

  • کد خبر : 694
  • 04 مهر 1394 - 11:25
مدیریت مراسم حج در دست کشور های اسلامی قرار گیرد

متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون اندوه و تاسف از ما جدا نگشته از زمانی که دیدیم حوادث پی پی و دلخراش حج ابراهیمی امسال را که قلب تمام مسلمانان آزاده جهان را آزرد و صدمه ای جبران ناپذیر بر پیکره ی امت واحده اسلامی […]

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
اندوه و تاسف از ما جدا نگشته از زمانی که دیدیم حوادث پی پی و دلخراش حج ابراهیمی امسال را که قلب تمام مسلمانان آزاده جهان را آزرد و صدمه ای جبران ناپذیر بر پیکره ی امت واحده اسلامی وارد ساخت.
اما چه بی شرمانه عربستان تمام تقصیر ها را به گردن حجاج انداخت! در حالی که نیرو های حفاظتی مراسم حج نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته اند و ما بقی نیرو ها در حمله به یمن و کشتار کودکان و مردم مظلوم یمن شرکت داشتند. اما مسئولیت این حادثه یقینا بر گردن عربستان است، چرا که این عربستان است که امور حج را در دست دارد و اینکه حاجیان را مسئول حادثه می‌دانند، چیزی جز فرافکنی نمی باشد.
لذا انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران خواستار آن است که مدیریت مراسم حج در دست کشور های اسلامی قرار گیرد و از دست آل سعود ملعون بیرون آید و کشور های اسلامی با همکاری و هماهنگی یکدیگر این مراسم با شکوه را مدیریت کنند.
همچنین اسباب و علل حوادث اخیر مکه بر همه ی جهان روشن است. لذا از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین شخص رئیس جمهور محترم تحرکی بیش از این انتظار می رود. بر این اساس ما خواستار آن هستیم که آقای رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل موضع صریح و صحیحی در مورد رژیم سفاک آل سعود، وضعیت حجاج و مردم مظلوم یمن داشته باشد.
والسلام علی من اتبع الهدی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.